رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
  • کد خبر : ۱۶۴۵۱
  • چاپ خبر : کارمندان شهرداری بافق تجلیل شدند

کارمندان شهرداری بافق تجلیل شدند

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در این نشست صمیمی ضمن گراميداشت ياد و نام شهیدان رجایی و با هنر، هفته دولت و روز كارمند رابه همه دولت مردان و كارمندان خدوم و متعهد این نهاد تبریک گفت و موفقیت همه همکاران را در راه خدمت صادقانه به شهروندان عزیز آرزو کرد. نوروز زاده بر […]

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در این نشست صمیمی ضمن گراميداشت ياد و نام شهیدان رجایی و با هنر، هفته دولت و روز كارمند رابه همه دولت مردان و كارمندان خدوم و متعهد این نهاد تبریک گفت و موفقیت همه همکاران را در راه خدمت صادقانه به شهروندان عزیز آرزو کرد.

نوروز زاده بر الگو گرفتن و ترویج فرهنگ رفتاری شهیدان همیشه ماندگار رجایی و با هنر تاکید کرد و گفت:سرلوحه قرار دادن این شهیدان در گفتار و کردار خود و به کارگیری در فعالیت های سازمانی و اداری روحیه نشاط و خدمت به مردم را افزایش می دهد.

شهردار بافق با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت کسب رضای خداوند متعال و پیشرفت و اعتلای شهرمان به کار خواهیم گرفت افزود :بی تردید تلاش قشر شریف و زحمتکش شهرداری در همه عرصه ها، نماد ارزشمند خدمت بی منت است.

نوروز زاده ابراز امیدوارم کرد همه بتوانند در پیشبرد اهداف و وظایف محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع که رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت، بیش از بیش مفید باشند.

در پایان این نشست به پاس قدر دانی از کارکنان وظیفه شناس لوح تقدیر به رسم یاد بود به کارکنان شهرداری اهداء شد.

همچنین در این جلسه محمد جواد کوشکی زاده به عنوان کارمند نمونه معرفی و با لوح سپاس تجلیل شد.

روز کارمند6

SONY DSC

SONY DSC

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده