رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۹
  • کد خبر : ۱۷۱۶
  • چاپ خبر : پایان دوره کویرنوردی اعضای جوانان هلال احمر

پایان دوره کویرنوردی اعضای جوانان هلال احمر

حمید پارساییان مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد در این مراسم ابراز امیدواری کرد این آخرین سفر اعضای جوان هلال احمر کشور به استان یزد و شهر بافق نباشد. وی ادامه داد: هلال احمر استان یزد نهایت تلاش خود را کرد تا این همایش در نهایت رفاه و امنیت برای شرکت کنندگان برگزار شود. وی […]

حمید پارساییان مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد در این مراسم ابراز امیدواری کرد این آخرین سفر اعضای جوان هلال احمر کشور به استان یزد و شهر بافق نباشد.

وی ادامه داد: هلال احمر استان یزد نهایت تلاش خود را کرد تا این همایش در نهایت رفاه و امنیت برای شرکت کنندگان برگزار شود.

وی از تمام سازمان ها و اداراتی که در اجرای این همایش، هلال احمر استان یزد را همراهی کردند ازجمله دانشگاه ازاد اسلامی بافق، فرمانداری و شهرداری، آب و فاضلاب، بخشداری، راهداری و سنگ آهن بافق قدردانی کرد.

حجت الاسلام اخوان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر یزد هم در این مراسم گفت: این کویر گردی علاوه بر آمادگی برای فعالیت های هلال احمری باید چشم شما را به ابعاد سخت زندگی هم باز کند.

وی از اعضای هلال احمر که یادگیری و آمادگی به خدمت را سر لوحه کارشان قرار داده و به نیازمندان امداد می رسانند تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این دوره برای همه شرکت کنندگان آموزنده باشد.

فاطمه بیباک، رییس اداره تربیت بدنی معاونت جوانان سازمان نیز با اشاره به اینکه نگاه کلان هلال احمر به سمت تقویت فعالیتهای ورزشی در سازمان جوانان است ابراز امیدواری کرد برنامه های ورزشی بیشتری برای اعضا راه اندازی شود.

بیباک با اشاره به اینکه تاکنون یک دوره صعود قله دنا و یک دوره جنگل نوردی از سوی اداره تربیت بدنی برگزار شده گفت همایش کویر نوردی برای زنان و مردان سومین اقدام در راستای ارتقا قوای جسمانی و فعالیتهای ورزشی اعضا سازمان جوانان بود.

حامد صدیقی معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد، هم در مراسم اختتامیه همایش سراسری کویر نوردی گفت: از دو ماه پیش، اقدامات اولیه برای برگزاری همایش با حضور 700 عضو سازمان جوانان هلال احمر سراسر کشور را آغاز کردیم.

صدیقی گفت: در کنار برنامه مفصل کویر نوردی که شامل رمل گردی و کویر نوردی بود برنامه های متنوعی از جمله بازدید از قلعه تاریخی دوره زندیه و معدن آهن شهرستان بافق، دوره آموزشی تئوری حفظ و بقا در طبیعت و آموزش عملی رصد ستاره ها و برنامه تفریحی شنا و… را برای پر بار تر شدن برنامه منظور کردیم.

دوره آموزشی سراسری کویر نوردی با عنوان 'صلح و دوستی' جوانان هلال احمر هفته گذشته با حضور 700 نفر در تل ماسه های ریگی شهرستان بافق (کمپ گردشگری شهید بزرگری) این شهرستان برگزار شد.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده