رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : ۱۷۳۰۹
  • چاپ خبر : مسئولان ادارات شهرستان بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

مسئولان ادارات شهرستان بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق، با حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و با گرامیداشت این هفته، درخصوص هشت سال دفاع مقدس به گفتگو پرداختند. امام جمعه بافق گفت: مردم همواره پشتیبان و حامی نظام بوده اند […]

به گزارش آفتاب بافق؛

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق، با حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و با گرامیداشت این هفته، درخصوص هشت سال دفاع مقدس به گفتگو پرداختند.

امام جمعه بافق گفت: مردم همواره پشتیبان و حامی نظام بوده اند و در همه حال دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده اند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در جلسه دیدار با مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گرچه امنیت مسئله اساسی در یک حکومت است اما مقدمه امنیت وحدت، وفاق و دوستی است.

وی با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت در جامعه تصریح کرد: ایران بواسطه وحدت خود توانسته است موقعیت جهانی و بین المللی خوبی را به عنوان یک کشور مقاوم و مقتدر در منطقه ازآن خود نماید.

سلیمانی با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: در این جنگ تمامی مردم از اقشار مختلف حضور داشتند و برای پیروزی آن از جان و مال خود گذشتند.

 

 

do3p1524

do3p1530

do3p1533

do3p1541

do3p1549

do3p1553

do3p1556

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده