رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
  • کد خبر : ۱۷۹۲۸
  • چاپ خبر : افتتاح نمایشگاه تخصصی نیروی انتظامی در بافق
همزمان با هفته ناجا؛

افتتاح نمایشگاه تخصصی نیروی انتظامی در بافق

نمایشگاه تخصصی نیروی انتظامی همزمان با هفته نیروی انتظامی، در بافق افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: به منظور گسترش آموزش همگانی بین آحاد مردم و اجتماعی کردن مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی نمایشگاهی در هفته گرامیداشت ناجا در محل موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضای این شهرستان دایر شده […]

نمایشگاه تخصصی نیروی انتظامی همزمان با هفته نیروی انتظامی، در بافق افتتاح شد.

img_2110

به گزارش آفتاب بافق؛فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: به منظور گسترش آموزش همگانی بین آحاد مردم و اجتماعی کردن مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی نمایشگاهی در هفته گرامیداشت ناجا در محل موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضای این شهرستان دایر شده است.

سرهنگ بیگلری با اشاره به زمان برپائی نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از 10 مهرماه در غرفه های مختلفی مانند راهنمایی و رانندگی، شهدای ناجا، پلیس امنیت و…..  افتتاح شده است و به مدت  ۶ روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هفته ناجا فرصتی مناسب در جهت مشارکت و همکاری مردم برای تثبیت امنیت و آرامش در سطح جامعه است ، چرا که نقش اجتماعی پلیس در پیشگیری از جرم و امنیت اجتماعی، تنها با مشارکت نهادهای مردمی و ارتباط با سایر نهاد ها اعم از دولتی و غیر دولتی معنا پیدا می کند.

img_2098 img_2129

img_2099

img_2105

img_2101

img_2094

img_2095

عکس: محمدرضا پورفتاحی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده