رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
  • کد خبر : ۱۷۹۷۶
  • چاپ خبر : دوخت 5000 لباس ویژه کودکان همایش شیرخوارگان علی اصغر(ع)/ اهدای پلاک طلا به کودکان با نام علی اصغر در همایش شیرخوارگان

دوخت 5000 لباس ویژه کودکان همایش شیرخوارگان علی اصغر(ع)/ اهدای پلاک طلا به کودکان با نام علی اصغر در همایش شیرخوارگان

به مناسب برگزاری همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) 5000 دست لباس مخصوص، برای کودکان این مراسم در شهرستان بافق دوخت شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس مجمع شیرخوارگان علی اصغر(ع) شهرستان بافق در جمع خبرنگاران با اشاره به علت پیدایش این مجمع در چهارده سال قبل، گفت: بنیان گذار مجمع شیرخوارگان که از نعمت […]

به مناسب برگزاری همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) 5000 دست لباس مخصوص، برای کودکان این مراسم در شهرستان بافق دوخت شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛

رئیس مجمع شیرخوارگان علی اصغر(ع) شهرستان بافق در جمع خبرنگاران با اشاره به علت پیدایش این مجمع در چهارده سال قبل، گفت: بنیان گذار مجمع شیرخوارگان که از نعمت اولاد بی بهره بود در سال 81 به خواست خداوند و توسل به دستهای کوچک حضرت علی اصغر(ع) صاحب فرزند شد و در نهایت با راه اندازی مجمع شیرخوارگان، اولین جمعه ماه محرم را به همایش شیرخوارگان حسینی اختصاص داد.

علی اکبر قانعی افزود: شهرستان بافق هم از دومین سال راه اندازی این مجمع در کشور، میزبان همایش شیرخوارگان بوده است.

 وی تصریح کرد: در شهرستان بافق یک دبیر و ستاد اصلی مجمع شیرخوارگان وجود دارد و امسال این همایش همزمان با سراسر کشور و در پنج قاره جهان ، در 5 نقطه از شهر  بافق و 10 روستای آن برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع شیرخوارگان علی اصغر(ع) شهرستان بافق گفت: امسال 5000 لباس ویژه این مراسم برای نوزادان بافق دوخته شده است که برای تبرک و برآورده شدن حاجات از این لباسها استفاده می شود.

قانعی به آغاز مراسم در راس ساعت 8 صبح اشاره و عنوان کرد: مهمترین برنامه این مراسم ساعت 10 برگزار می شود، قرائت نذرنامه به صورت همزمان است که مادران فرزندان خود را نذر ظهور ولی عصر امام زمان(عج) خواهند کرد.

وی افزود: در مراسم همایش شیرخوارگان علی اصغر (ع) هر کودک و طفل شیرخوار که نام علی اصغر دارد با ارائه مدرک شناسایی یک عدد پلاک طلا منقش به نام علی اصغر اهدا می شود.

photo_2016-10-05_14-18-06

photo_2016-10-05_14-18-34

photo_2016-10-05_14-18-38

photo_2016-10-05_14-18-42

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده