رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
  • کد خبر : ۱۸۴۴۷
  • چاپ خبر : آغاز اجرای خط اختصاصی انتقال گاز به سمت مجتمع فولاد بافق/ مجتمع فولاد بافق از نعمت گاز برخوردار می شود

آغاز اجرای خط اختصاصی انتقال گاز به سمت مجتمع فولاد بافق/ مجتمع فولاد بافق از نعمت گاز برخوردار می شود

عملیات اجرای مرحله نخست خط اختصاصی انتقال گاز از مسیر میدان چغارت بافق به سمت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد این شهرستان آغاز شد. به گزارش آفتاب بافق؛مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق اظهار داشت: پروژه خط اختصاصی انتقال گاز به این مجتمع با مسافت کل 3 کیلومتر و […]

عملیات اجرای مرحله نخست خط اختصاصی انتقال گاز از مسیر میدان چغارت بافق به سمت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد این شهرستان آغاز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق اظهار داشت: پروژه خط اختصاصی انتقال گاز به این مجتمع با مسافت کل 3 کیلومتر و هزینه فاز اول حدود 6 میلیارد تومان توسط پیمانکار پروژه، عملیاتی شده است.

سیدمحسن ابوئی به اجرای خط اختصاصی انتقال گاز طی 2 مرحله به مجتمع فولاد بافق اشاره و بیان کرد: مرحله نخست این پروژه از مسیر میدان چغارت شهرستان بافق(محل شیر اصلی انتقال گاز) آغاز و تا محل ورودی مجتمع ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کارخانه نورد این مجتمع با سوخت مازوت فعالیت دارد، افزود: با انتقال این خط گاز تا 2 ماه آینده، کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق از نعمت گاز برخوردار و سوخت مازوت حذف می شود.

مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق تصریح کرد: سوخت گاز به علت مقرون به صرفه بودن، آلایندگی کمتر، در دسترس بودن و کاهش آسیب به تجهیزات کارخانه، نسبت به سوخت مازوت برتری دارد.

سیدمحسن ابوئی در پایان، از مسئولان به ویژه فرماندار بافق که در عملیات گاز رسانی به مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق همکاری داشته اند قدردانی و تشکر کرد.

photo_2016-10-14_13-53-34

photo_2016-10-14_13-53-45

photo_2016-10-14_13-53-51 photo_2016-10-14_13-53-55

منبع:روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده