رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر : ۱۹۶۷۲
  • چاپ خبر : دومین نشست کتابخوان ادارات بافق در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

دومین نشست کتابخوان ادارات بافق در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

دومین نشست کتابخوان ادارات شهرستان بافق با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای فعال کتابخانه های عمومی در این دانشگاه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این برنامه که با همکاری مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در سالن کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد، هفت نفر از فعالان و اعضای نشست […]

دومین نشست کتابخوان ادارات شهرستان بافق با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای فعال کتابخانه های عمومی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این برنامه که با همکاری مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در سالن کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد، هفت نفر از فعالان و اعضای نشست کتابخوان به معرفی آخرین کتابی که مطالعه کرده بودند، پرداختند.

در این نشست عباس ابراهیمی، عضو فعال کتابخانه های عمومی شهرستان بافق به معرفی کتاب «بخشودن» نوشته سیدنی سیمون پرداخت.

در ادامه حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام احمد علیزاده فلاح مسئول دفتر فرهنگ اسلامی به معرفی کتابهای « آنگاه هدایت شدم» اثر تیجانی و « اقتداء به محمد (ص)» نوشته کارل ارنست پرداختند.

سپس مبینا مسلم و فاطمه عابدی از اعضای فعال کتابخانه های عمومی دو کتاب «راهنمای تاریخ انبیاء و چهارده معصوم» و «فرزندان ایرانیم» اثر داود امیریان را برای حاضران معرفی کردند.

در ادامه زهرا و لیلا ابراهیمی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بافق کتابهای «مدرک زندگی» اثر حسن مرادی و «پیاده روی» نوشته جف گالوی را معرفی نمودند.

در پایان نیز محمدعلی پورفلاح مدیر روابط عمومی واحد بافق، کتاب «یزد در سفرنامه ها» اثر اکبر قلمسیاه را برای حاضران تشریح کرد.

گفتنی است در پایان جلسه از دو نوجوانی که در نشست، کتاب ارائه کرده بودند از سوی رئیس دانشگاه با اهدا هدیه، تجلیل شد.

img_0614

img_0616

img_0618

img_0619

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده