رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر : ۲۰۰۱۶
  • چاپ خبر : نشست روشنگری و بصیرت افزایی در روستای شادکام برگزار شد
به مناسبت هفته بسیج و اربعین حسینی؛

نشست روشنگری و بصیرت افزایی در روستای شادکام برگزار شد

حجت الاسلام  شیخ حسین بلبلی نیا: قیام امام حسین (ع) و ایستادگی حضرت زینب (س) در حین و بعد از حادثه کربلا نمونه بارز استکبار ستیزی بود.  به گزارش آفتاب بافق؛  نشست روشنگری و بصیرت افزایی به مناسبت هفته بسیج و اربعین حسینی به همت حوزه شهید قدوسی ، دهیاری شادکام و هیئت انصار الحسین شادکام […]

حجت الاسلام  شیخ حسین بلبلی نیا: قیام امام حسین (ع) و ایستادگی حضرت زینب (س) در حین و بعد از حادثه کربلا نمونه بارز استکبار ستیزی بود.

img_0797

 به گزارش آفتاب بافق؛  نشست روشنگری و بصیرت افزایی به مناسبت هفته بسیج و اربعین حسینی به همت حوزه شهید قدوسی ، دهیاری شادکام و هیئت انصار الحسین شادکام در روستای شادکام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بلبلی نیا در جمع مردم عزادار روستای شادکام ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی ، مراسم اربعین و پیاده روی زائرین به سمت کربلا را زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) نامید.

در ادامه وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه “وقتی بصیرت نباشد انسان مجذوب چیزی می شود که وجود ندارد” پشتیبانی و پیروی از خط رهبر انقلاب را واجب تلقی کرد ؛ او مردم شهرستان بافق را ولایت مدار و ولایت پرور خواند و بر استکبار ستیزی پافشاری کرد.

بلبلی نیا به شروع و زمینه اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) و ایستادگی حضرت زینب (س) در حین و بعد از حادثه کربلا نمونه بارز استکبار ستیزی بود ، همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی بار ها به استکبار ستیزی اشاره کردند ما نیز باید به دنبال برائت از استکبار باشیم.

در آخر ذکر مصیبت در باب شهادت حضرت امام حسین (ع) پایان بخش جلسه بود.

لازم به ذکر است پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های این مراسم بود که در ابتدای نشست برگزار شد.

img_0791

img_0811

img_0795

img_0807

 
منبع: خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده