رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
  • کد خبر : ۲۰۱۱۱
  • چاپ خبر : برگزاری یادواره لاله های آسمانی در بافق
شما هم دعوتید:

برگزاری یادواره لاله های آسمانی در بافق

یادواره جمعی از شهدای شهرستان با نام “لاله های آسمانی” در بافق برگزار می گردد.   به گزارش آفتاب بافق؛ یادواره جمعی از شهدای شهرستان بافق با نام ” لاله های آسمانی” در حسینیه برزگ شاه نجف برگزار می گردد. مسول فرهنگی و اجتماعی حسینیه شاه نجف و هئیت حضرت علی اصغر محله قلعه گفت: […]

یادواره جمعی از شهدای شهرستان با نام “لاله های آسمانی” در بافق برگزار می گردد.

 photo_2016-11-24_00-15-24

به گزارش آفتاب بافق؛ یادواره جمعی از شهدای شهرستان بافق با نام ” لاله های آسمانی” در حسینیه برزگ شاه نجف برگزار می گردد.

مسول فرهنگی و اجتماعی حسینیه شاه نجف و هئیت حضرت علی اصغر محله قلعه گفت: این یادواره به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری و همت ناحیه مقاومت بسیج بافق و بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق و پایگاه نبی اکرم (ص) برگزار می شود.

ولی ا.. جعفری پور بیان داشت: هدف از برگزاری این یادواره در این ایام زنده نگه داشتن نام شهدای والامقام و یادآوری خاطرات و دلاوری های دلاورمردان مجاهد این مرز و بوم میباشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از  دلاوری ها و از خود گذشتگیهای شهیدان پند بگیریم و درصدد باشیم تا  آموزه های آن بزرگواران را به نسل امروز منتقل کنیم تا انها بدانند که این نظام مقدس الهی و این امنیت پایدار در این مرز و بوم به برکت خون شهدا و امام شهدا است.

جعفری پور افزود: امیدواریم به برکت سایه بلند امام خامنه ای بتوانیم برگزاری این چنین برنامه هایی را در سراسر ایران اسلامی گسترش دهیم.

گفتنی است این یادواره با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خدادای و با مداحی نصرالله تشکری روز پنج شنبه 4 آذر ماه 1396 ساعت 19 در حسینیه بزرگ شاه نجف برگزار خواهد شد.

photo_2016-11-23_22-49-59

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده