رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
  • کد خبر : ۲۱۵۵۱
  • چاپ خبر : آرامش خانواده بزرگ سنگ آهن در سایه وحدت و همدلی
محمد جواد عسکری:

آرامش خانواده بزرگ سنگ آهن در سایه وحدت و همدلی

عسکری خطاب به کارکنان شرکت:با اطلاع رسانی صحیح خود اجازه ندهید برخی سایت های خبری و فضاهای مجازی با تبلیغات منفی به بدنه مجموعه شرکت ضربه بزنند. به گزارش آفتاب بافق؛   جلسه گزارش عملکرد شرکت ،با حضور مدیر عامل ، مدیران و جمعی از پرسنل زحمتکش شرکت سنگ آهن جلسه ارائه گزارش عملکرد 5 […]

عسکری خطاب به کارکنان شرکت:با اطلاع رسانی صحیح خود اجازه ندهید برخی سایت های خبری و فضاهای مجازی با تبلیغات منفی به بدنه مجموعه شرکت ضربه بزنند.

به گزارش آفتاب بافق؛   جلسه گزارش عملکرد شرکت ،با حضور مدیر عامل ، مدیران و جمعی از پرسنل زحمتکش شرکت سنگ آهن جلسه ارائه گزارش عملکرد 5 ساله شرکت برگزار شد .

در ابتدای مراسم مستندی از عملکرد 5 ساله شرکت در مورد معرفی و میزان پیشرفت پروژه های افتتاح شده و در دست اقدام و مساعدت های شرکت  به شهر در بخش های بهداشت و درمان ، مبلمان شهری و آموزش و …. به نمایش در آمد در ادامه معاون معدنی طی سخنانی در مورد ذخایر معدنی ، معاون برنامه ریزی در مورد میزان در آمد ومخارج شرکت  و مدیر پروژه گندله سازی از میزان پیشرفت کارخانه گندله سه چاهون به ارائه گزارش پرداختند.

سپس محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از مجموعه روابط عمومی که درتهیه و ساخت مستند زحمت کشیده بودند گفت این مستند عملکرد 5 ساله تمامی  پرسنل زحمتکش شرکت می باشد نه فقط حوزه مدیریت.

محمد جواد عسکری با اشاره به  اوضاع بد اقتصادی شرکت در این دو سال اخیر گفت :تا زمانی که  پرداخت ها به موقع  انجام می شد هیچ صحبتی نبود  و حال چندی است که تاخیر در پرداخت حقوق،  نُقل محفل خانه ها و مجالس شده است که جای گلایه دارد.

عسکری هدف ازبرگزاری این جلسه را اطلاع رسانی نحوه عملکرد 5 ساله شرکت  در بین 5600 نیروی شاغل در شرکت دانست و گفت: توقع داریم  پرسنل شرکت ، حامی مجموعه خود باشند و با اطلاع رسانی صحیح خود  اجازه ندهند برخی سایت های خبری و فضاهای مجازی با تبلیغات منفی  به بدنه مجموعه شرکت ضربه بزنند ، چرا که بطور قطع این اطمینان را به شما می دهم که این افراد دنبال منافع شخصی خود هستند.

وی با اشاره به کمک های شهری گفت: توقع داریم مسئولان شهر با تفاهم و همدلی اوضاع امروز شرکت را درک کنند .

مدیرعامل شرکت اظهار داشت : شرکت سنگ آهن از سال 1388 تا 1390 یک مجموع تولیدی بود اما امروز با شعار صنعتی شدن و تنظیم سند چشم انداز تا سال 1398 به اهداف عالیه شرکت خواهیم رسید.

این مقام مسئول در موضوع پرداخت حقوق کارکنان شرکت گفت: برخی از دوستان سئوال می کنند چگونه است که شرکت با این همه تولید سنگ و حمل آن حقوق کارکنان را با تاخیر پرداخت می کند؟ باید اذعان کنم روزی که سنگ با قیمت بالا بفروش می رفت علاوه بر حقوق ذخیره چند  ده میلیارد تومانی نیز وجود داشت،  اما با کاهش قیمت سنگ ما باید 4 کشتی سنگ بفروشیم تا بتوانیم فقط حقوق پرداخت کنیم.

وی گفت: هزینه های شرکت فقط حقوق نیست ماهیانه 54 میلیارد تومان باید برای هزینه های جاری شرکت پرداخت می شود و طرحهای توسعه ای نیز بخودی خود هزینه در بردارد. در خصوص بحث نیروی انسانی علیرغم اینکه در دو سال گذشته سایر شرکت ها در بخش معدن چندین هزار نفر بیکار شده اند به هیچ وجه این گزینه در دستورکارما قرار نداشته و با سختی بسیار نسبت به حفظ نیروی انسانی که جزء خطوط قرمزمان بوده اقدام کرده ایم .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی دو موضوع نیروی انسانی و طرحهای توسعه ای را خط قرمز شرکت دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم موفق عمل کنیم نیاز به سعه صدر شما داریم و این حمایت ها و تلاشهای کارکنان است که  ما را خرسند می کند، با کمک شما هزینه ها کاهش یافته است.

عسکری از اندوخته ذخایر معادن آنومالی شمالی، میشدوان و D19 و اکتشافات در معدن A12  و چشمه پیروزی خبرداد و گفت:  جای بسی امیدواری که آینده  و طرحهای توسعه ای خوش بین باشیم  و مطمئنیم که ذخیره معدنی جوابگوی دو نسل آینده را خواهد داد.

وی خود را در این 5 سال  یک هماهنگ کننده دانست و گفت: با افتخار می گویم با کمک شما و همکاری در اوج سختی ها به شهر کمک کردیم و این افتخاری بزرگ برای پرسنل شرکت است.

photo_2016-12-26_07-09-13

photo_2016-12-26_07-01-25

photo_2016-12-26_07-09-17

photo_2016-12-26_07-01-14

photo_2016-12-26_07-01-20

photo_2016-12-26_07-09-31

منبع: اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده