رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
  • کد خبر : ۲۱۶۲۲
  • چاپ خبر : سازمان بسیج ورزشکاران بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان

سازمان بسیج ورزشکاران بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان

صبح امروز رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان یزد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با سرپرست جدید این اداره دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی نادری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان یزد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با تبریک انتصاب رضا […]

صبح امروز رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان یزد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با سرپرست جدید این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی نادری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان یزد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با تبریک انتصاب رضا نارگانی بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق هدف از سفر خود را بررسی عملکرد بسیج ورزشکاران در این شهرستان اعلام نمود.

نادی در ادامه گفت: درصدد رصد مشکلات شهرستانها هستیم تا حوزه شهرستان را بیش از پیش فعال نمائیم.

رضا نارگانی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مسئول بسیج ورزشکاران استان یزد گفت: امیدواریم بتوانیم با فعال شدن بسیج ورزشکاران ارتباط خوبی داشته باشیم چرا که معتقدیم این سازمان بازوی توانمندی برای ماست.

شایان ذکر است در پایان این جلسه “مهدی نادی” رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان یزد به همراه رضا نارگانی سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و مزار شهدا، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با  آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

photo_2016-12-27_17-47-18

photo_2016-12-27_17-47-25

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده