رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر : ۲۲۲۶۲
  • چاپ خبر : “اختصاص قطعه نام آوران برای اهداکنندگان عضو در بافق”
اقدام خداپسندانه از شهرداری بافق؛

“اختصاص قطعه نام آوران برای اهداکنندگان عضو در بافق”

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق از اختصاص قطعه ای از آرامستان بهشت حسین با عنوان “نام آوران” برای خاکسپاری اهداکنندگان عضو در این شهرستان خبر داد. شهردار بافق با بیان اینکه اهدای عضو یک امر خداپسندانه است،گفت: با نظر شهرداری و موافقت شورای اسلامی این شهر، قطعه ای از آرامستان بهشت حسین برای خاکسپاری […]

%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق از اختصاص قطعه ای از آرامستان بهشت حسین با عنوان “نام آوران” برای خاکسپاری اهداکنندگان عضو در این شهرستان خبر داد.

شهردار بافق با بیان اینکه اهدای عضو یک امر خداپسندانه است،گفت: با نظر شهرداری و موافقت شورای اسلامی این شهر، قطعه ای از آرامستان بهشت حسین برای خاکسپاری اهداکنندگان عضو اختصاص می یابد.

سیدعلی نوروززاده افزود: این اقدام به منظور تجلیل از خانواده هایی است که فرهنگ ایثار و گذشت را  با اهدای اعضای بدن عزیزان از دست رفته خود، در جامعه ترویج می دهند.

وی تصریح کرد: امروز برای نخستین بار، بانوی پرستار بافقی که در اثر مرگ مغزی اعضای بدنش اهدا شده است، در این قطعه به خاک سپرده می شود.

لازم بذکر است؛  سیدعلی نوروززاده شهردار بافق  طي پيامي از اقدام انساني و خداپسندانه خانواده اين مرحومه تقدير كرد.

متن پيام به شرح زير است:

“و من احياها فكانما احيا الناس جميعا”

  خانواده محترم و بزرگوار تفکری

تقدیر الهی بر این شد که فرزندی عزیز از خاندانی ایثارگر و بزرگوار  ،به ديدار معبود خود نايل شود و شما با تصمیم  ارزشمند خود يعني اهداي اعضاي آن عزيز به خدا پيوسته ، ضمن جلب رضایت باریتعالی ، باعث بخشیدن حیاتی دوباره به بیماران نیازمند پیوند اعضا شوید.

بي شك اين كار پسنديده شما روح آن مرحومه را آرامش مي بخشد و تحسين جامعه را بر مي انگيزد و فرهنگي را رواج مي دهد كه در آن حس نوع دوستي ،ايثار و رفتار خداپسندانه موج ميزند.

اینجانب ضمن تقدير از اين عمل انسان دوستانه و ايثارگرانه، از خداوند متعال براي روح آن مرحومه  غفران و رحمت واسعه  الهی و براي شما خانواده بزرگوار صبر و اجر و شکیبایی مسئلت مي نمايم.

سیدعلی نوروززاده بافقی

شهردار بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده