رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر : ۲۲۶۵۲
  • چاپ خبر : عمده ترین مشکل آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی است
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد؛

عمده ترین مشکل آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان عمده ترین و مهم ترین مشکل آموزش و پرورش را کمبود نیروی انسانی دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور نماینده مردم پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سرپرست فرمانداری بافق، رئیس اداره آموزش و پرورش بافق، […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان عمده ترین و مهم ترین مشکل آموزش و پرورش را کمبود نیروی انسانی دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور نماینده مردم پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سرپرست فرمانداری بافق، رئیس اداره آموزش و پرورش بافق، شهردار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان ابتدا به خاطر حضور در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش و مدیران و معلمان ابراز خرسندی کرد و گفت: طی بازدید از مدارس مشکلاتی از قبیل هزینه های مدارس، مطالبات مردمی، کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی و توجه به آسیب های اجتماعی و اهمیت آن از زبان مدیران مطرح شد.

احمد شیرزاد عنوان کرد: عمده ترین و مهمترین مشکل اداره آموزش و پرورش بحث کمبود نیروی انسانی، مسکن فرهنگیان، هزینه های جاری مدارس و فضای فیزیکی نامناسب برخی مدارس است که باید این مدارس بازسازی شود که مجلس نیز هزینه ای برای این کار اختصاص داده است.

شیرزاد افزود: در جلسه با مدیران، وظایف مهم آنان بازنگری شد چرا که نسل جدید باید توسط معلمین عزیز و دلسوز و مدیران تلاشگر تربیت شوند.

وی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش پشتوانه مسایل معنوی آموزش و پرورش، مسائل کارشناسی مدیران و مسائل اقتصادی و مالی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برخی مسایل و مشکلات قابل حل است و مقرر شد حل برخی از آنان را نماینده مردم پنج شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری کند.

photo_2017-01-25_08-36-28

photo_2017-01-25_08-36-15

photo_2017-01-25_08-36-24

photo_2017-01-25_08-36-19

 

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “عمده ترین مشکل آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی است”

  • با سلام.آموزش و پرورش با وجود اینکه نیروی انسانی نیاز دارد چرا از نیروهای جوان و پرانرژی استفاده نمیکند و فقط کمبود خود را با معلمان بازنشسته جبران میکند؟

  • عمده ترین مشکل آموزش وپرورش بافق پارتی بازی وفامیل گرایی است نه کمبود نیرو انسانی در خانواده های زیادی افراد تحصیل کرده بویژه در دوره پیش دبستانی بیکار ند آن وقت می گویند کمبود نیروی انسانی داریم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده