رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
  • کد خبر : ۲۲۹۴۴
  • چاپ خبر : دیدار بانوان بسیجی پایگاه های ام سلمه و عصمیته با امام جمعه بافق
با نزدیک شدن به ا... ایام دهه فجر؛

دیدار بانوان بسیجی پایگاه های ام سلمه و عصمیته با امام جمعه بافق

خواهران بسیجی پایگاه های ام اسلمه مسکن مهر و عصمتیه آهن شهر با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ جمعی از خواهران پایگاه های ام سلمه “مسکن مهر” و عصمتیه “آهنشهر” با حضور در دفتر امام جمعه بافق با ایشان دیدار و گفتگو کردند. از آنجا که امام جمعه بافق […]

خواهران بسیجی پایگاه های ام اسلمه مسکن مهر و عصمتیه آهن شهر با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ جمعی از خواهران پایگاه های ام سلمه “مسکن مهر” و عصمتیه “آهنشهر” با حضور در دفتر امام جمعه بافق با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

از آنجا که امام جمعه بافق جزء فعالان سیاسی و یکی از زندانیان دوران رژیم ستمشاهی بوده و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته بانوان بسیجی به محضر وی شرفیاب شده و خواستار گزارشی از فعالیتهای خود در اویل انقلاب شدند.

امام جمعه بافق با تقدیر و تشکر از حضور بانوان بسیجی اظهار داشت: کشور ما در دوران ستمشاهی از بسیاری از امکانت کنونی نظیر جاده قابل دسترس و امکانات اجتماعی، بهداشتی، اقتصادی بی بهره بود.

حجت الاسلام سلیمانی فوت 17 کودک شیرخوار در یک روز بدلیل گرمی هوا را مثال بارز این کمبود امکانات دانست.

سلیمانی گفت: جهت امنیت و آرامش مردم 3 ژاندارم حضور داشت و که آن هم بدون امکانات اولیه بود.

ویرمز موفقیت را اتحاد وحدت و همدلی دانست و افزود: امروز ایران عزیر با داشتن جمعیت 78 میلیونی تمامی امکانات رفاهی، بهداشت، درمان و…. را در اختیار مردم قرار داده است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: درست است که گرانی هست اما نعمت به فراوانی و وفور یافت می شود.

حجت الاسلام سلیمانی رشد وحدت و انسجام را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: باید در زندگی گذشت و بخشش وجود داشته باشد و با وجود پایگاه ها مشکلات همیشه حل و فصل میشود.

سلیمانی یکی از دستاوردهای پایگاه های محلی را امنیت و آرامش مردم و وجود بانوان بسبیجی را پشتوانه ای محکم برای نظام دانست.

در ادامه خانم ابراهیمی، فرمانده پایگاه “ام سلمه مسکن مهرو خانم موفق فرمانده پایگاه عصمتیه آهنشهر” در مورد فعالیتهای پایگاه خود مطالبی را عنوان کردند.

 

غکس: mtb1353@yahoo.com

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده