رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۵
  • کد خبر : ۲۳۴
  • چاپ خبر : مدیر عامل جدید شرکت گاز استان یزدمعرفی شد

مدیر عامل جدید شرکت گاز استان یزدمعرفی شد

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا پیله‌ور تجلیل و منوچهر فلاح به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد معرفی شد. مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از مصرف سالانه بالغ بر 160 میلیارد مترمکعب گاز در کشور خبر داد.  ناصر ابراهیمی، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به میزان […]

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا پیله‌ور تجلیل و منوچهر فلاح به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد معرفی شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از مصرف سالانه بالغ بر 160 میلیارد مترمکعب گاز در کشور خبر داد.

 ناصر ابراهیمی، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به میزان مصرف گاز در کشور اظهار داشت: در حال حاضر سالانه 160 میلیارد مترمکعب گاز در کشور مصرف می‌شود که این میزان معادل مصرف یک میلیارد بشکه نفت است.

وی با تاکید بر اینکه مصرف گاز در کشور بالا است، خاطرنشان کرد: نیاز به صرفه جویی جدی در مصرف گاز وجود دارد و اگر تنها 10 درصد در میزان مصرف فعلی صرفه‌جویی شود، مشکلی برای مشترکان ایجاد نخواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در فصول سرد میزان مصرف گاز در کشور افزایش پیدا می‌کند، عنوان کرد: امسال برای گازرسانی در فصل زمستان با 200 میلیون مترمکعب کمبود گاز مواجه هستیم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در حال حاضر در کشور 18 میلیون مشترک گاز داریم، بیان کرد: هم‌اکنون 98 درصد شهرهای کشور و بیش از 57 درصد روستاهای کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور 10 میلیون انشعاب گاز وجود دارد، یادآور شد: برای ایجاد هر انشعاب حداقل 25 میلیون ریال هزینه می‌‌شود.

ابراهیمی، هزینه تاسیسات گازرسانی را نیز بسیار گران خواند و تصریح کرد: قیمت هر مترمربع لوله 56 اینچی گاز، 7 میلیون تومان است که با این هزینه‌ها باید نسبت نگهداری از تاسیسات گاز بسیار کوشا بود.

مدیر گازرسانی شرکت گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصرف بالای انرژی در کشور خاطرنشان کرد: بهره‌وری لازم از انرژی در کشور ما انجام نمی‌شود و مصرف انرژی در کشور ما از برخی کشورهای پرجمعیت دنیا نیز بیشتر است.

وی بر افزایش راندمان وسایل گازسوز در کشور تاکید کرد و یادآور شد: اکنون راندمان وسایل گازسوز در کشور بسیار پایین است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا پیله‌ور تجلیل و منوچهر فلاح به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد معرفی شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده