رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
  • کد خبر : ۲۳۶۸۲
  • چاپ خبر : دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با صدور اطلاعیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن از مردم برای حضور حماسی وباشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق  از تمامی قشرهای مردم متدین، فهیم و زمان شناس بافق قهرمان دعوت می نماید تا همچون سال های گذشته […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با صدور اطلاعیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن از مردم برای حضور حماسی وباشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق  از تمامی قشرهای مردم متدین، فهیم و زمان شناس بافق قهرمان دعوت می نماید تا همچون سال های گذشته و بلکه پرشورتر از آن، با حضور یکپارچه و منسجم با هر سلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند . متن دعوت به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور آگاهی ها، ایمان ها، از جان گذشتگی ها و حماسه ی بزرگ ملت غیور ایران اسلامی با الهام از مکتب سرخ عاشورا و با پیروی از رهبر شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و حامیان آن، یعنی استکبار جهانی در سال های گذشته است و هم فریادگر استکبار ستیزی، مشارکت و استمرار حق طلبی در سال های پیش روست.

یوم الله ماندگار 22 بهمن ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و راهپیمایی پرشور بیست و دوم بهمن ماه مظهر عظمت و اقتدار ملی است.

شورای هماهنگی تبلغات اسلامی بافق از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بافق، دعوت می‌کند تا پرصلابت‌تر از قبل ، به شکرانۀ این نعمت بزرگ الهی، با حضور در راهپیمایی یو م الله 22بهمن، سالروز گرامیداشت  سـی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، که  ساعت 10 صبح از مقابل بسیج در بلوار امام خمینی (ره) آغاز و بطرف میعادگاه نماز جمعه در مسجد جامع بافق برگزار میگردد به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با مشتهای گره کرده و غریو الله اکبر یک باردیگر وحدت، همدلی و انسجام خود را به رخ جهانیان کشیده و  جواب دندان شکنی به تمام یاوه گویی های مستکبرین عالم خوار بدهند.

سید علیرضا سلیمانی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده