رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
  • کد خبر : ۲۳۹۸۴
  • چاپ خبر : اکران فیلم سینمایی” نفس” در سینما قدس آهنشهر

اکران فیلم سینمایی” نفس” در سینما قدس آهنشهر

فیلم “نفس” ساخته نرگس آبیار،  راس ساعت18:45 در سینما قدس آهنشهر بر روی پرده می رود. به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم سینمایی «نفس» سومین ساخته نرگس آبیار، کارگردان یزدی می باشد. «نفس» قصه زندگی یک خانواده بین سال های 57 تا 62 است. در قسمت هایی از این فیلم از انیمیشن استفاده شده است. این […]

فیلم “نفس” ساخته نرگس آبیار،  راس ساعت18:45 در سینما قدس آهنشهر بر روی پرده می رود.

به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم سینمایی «نفس» سومین ساخته نرگس آبیار، کارگردان یزدی می باشد.

«نفس» قصه زندگی یک خانواده بین سال های 57 تا 62 است. در قسمت هایی از این فیلم از انیمیشن استفاده شده است. این فیلم نامزد بهترین فیلم کودک و نوجوان از دهمین دوره جایزه سینمایی آسیا پاسفیک شده است و در بخش مسابقه بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم شب‌های سیاه تالین حضور دارد. نرگس آبیار پیش از این فیلم های «شیار 143» و «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند» را کارگردانی کرده است.

فیلم «نفس» در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت  و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین  بهترین نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

خلاصه فیلم:

روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور و مادربزرگ در دهه۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

بازیگران: ساره نورموسوی، مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، علی  خانبابایی، جمشید هاشم پور

علاقمندان به فیلم های نرگس آبیار می توانند ساعت 18:45 زمان اکران فیلم در سینما قدس آهنشهر و به تماشمای فیلم از گارگردان یزدی باشند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده