رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
  • کد خبر : ۲۴۲۱۵
  • چاپ خبر : حضور غرفه  کویر بافق” کمپینگ کاراکال”  و “شن و شادن” در همایش ملی گردشگری در یزد

حضور غرفه کویر بافق” کمپینگ کاراکال” و “شن و شادن” در همایش ملی گردشگری در یزد

همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت ها و جاذبه ها در یزد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ اولین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت ها و جاذبه ها با حضور جمعی از اساتید کشور و استان در یزد برگزار شد. معاون فرماندار بافق به عنوان یکی از سخنرانان روز دوم همایش با اشاره به ظرفیت ها […]

همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت ها و جاذبه ها در یزد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت ها و جاذبه ها با حضور جمعی از اساتید کشور و استان در یزد برگزار شد.

معاون فرماندار بافق به عنوان یکی از سخنرانان روز دوم همایش با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری در شهرستان بافق گفت: شهرستان بافق 10 سالی است در زمینه رونق صنایع دستی و گردشگری شروع به فعالیت نموده که در نوروز سال 95 بیش از 280 هزار گردشگر و توریست از مکانهای دیدنی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

محمد علی طالعی با معرفی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، مسجد جامع، خانه وحشی بافقی، میدان و کاروانسرای خان، باغ تیتو، پارک های تفریحی آبشار و آهنشهر، روستاهای گردشگری، اماکن اسکان و دو مجموعه تفریحی و گردشگری کاراکال و شن و شادن به گوشه ای از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق اشاره کرد.

کمپینگ کاراکال( شهید برزگری) صادق آباد در غرفه جانبی خود به ارائه صنایع دستی شهرستان و صنعت گردشگری و توریسم پرداخت.

مهندس فاطمی مدیر گردشگری استان با حضور در این غرفه با نوشتن دستخطی، کویر بافق و کمپینگ کاراکال را بسیار جذاب توصیف کرد.

بنا به اظهار فاطمی کمپ شهید برزگری اولین کمپ کویری استان است با ایده پردازی برزگری بافقی بوده که باعث شده همه به صورت جمعی به کویر توجه کنند.

گفتنی است: غرفه کویر کاراکال با کشتن درخت خرما همه را شگفت زده کرد و با پذیرایی از میهمانان بویژه دکتر صدر و دکتر افلاطونیان خوش درخشید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده