رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
  • کد خبر : ۲۴۹۲۶
  • چاپ خبر : اجرای طرح نظارت بر اصناف شهرستان بافق در آستانه سال نو

اجرای طرح نظارت بر اصناف شهرستان بافق در آستانه سال نو

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان بافق در آستانه سال نو، طرح نظارت بر اصناف را به مرحله اجرا گذاشتند و رعایت قوانین مربوطه را به آن ها یادآور شدند. به گزارش آفتاب بافق؛   ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان بافق در روزهای پایانی سال و در راستای […]

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان بافق در آستانه سال نو، طرح نظارت بر اصناف را به مرحله اجرا گذاشتند و رعایت قوانین مربوطه را به آن ها یادآور شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛   ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان بافق در روزهای پایانی سال و در راستای اجرای طرح بازدید از صنوف از تعدادی از صنف های مختلف شهر بازدید کردند.

در این بازدیدها، هشدارهای لازم به مسئولین صنوف ارائه شد و به مسئولین صنوفی که شئونات اسلامی و قوانین مربوطه را رعایت نمی کردند تذکر و هشدار داده شد و به آن ها یادآوری شد در صورت عدم رعایت قوانین، نسبت به پلمب آن واحد صنفی اقدام می کنند.

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی همچنین با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، تذکراتی در خصوص عدم فروش مواد محترقه غیر مجاز را به مسئولین واحدها یادآور شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز در این خصوص، از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات مربوط به صنوف، پلیس را در خدمت رسانی یاری کنند.

 

خبرنگار پایگاه خبری پلیس،

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده