رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
  • کد خبر : ۲۵۰۲۴
  • چاپ خبر : “شما هم دعوتید”
برای کاشت عمومی نهال؛

“شما هم دعوتید”

   دعوت روابط عمومی شهرداری برای کاشت عمومی نهال به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شهرداری بافق ازعموم مردم علاقه مند به طبیعت سبزدعوت کرد جمعه 20 اسفند ساعت 9 صبح برای کشت نهال درپارک آبشار بافق اتحاد وهمدلی خود را به نمایش بگذارند. علی اصغر موفق با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و ایام […]

  

دعوت روابط عمومی شهرداری برای کاشت عمومی نهال

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر روابط عمومی شهرداری بافق ازعموم مردم علاقه مند به طبیعت سبزدعوت کرد جمعه 20 اسفند ساعت 9 صبح برای کشت نهال درپارک آبشار بافق اتحاد وهمدلی خود را به نمایش بگذارند.

علی اصغر موفق با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و ایام درختکاری گفت: درخت سرمایه ماندگار انسانهاست وهر نهالی که در زمین غرس شود میراث سبز و ماندگاری است که از بشریت باقی می ماند.

وی با دعوت از تمام شهروندان بافقی برای پیوستن به جهاد زیست محیطی و درختکاری در مجموعه تفریحی پارک آبشار بافق افزود: انتظار است تمام اقشار شهروندان هم دراین حرکت مهم که با سلامت همه انسانها ارتباط دارد مشارکت کرده و به سهم خود یک نهال بکارند.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق با بیان اینکه در فرهنگ دین مقدس اسلام نیزانسان به کاشت درخت تشویق و ترغیب شده است خاطر نشان کرد: بسیاری از بزرگان دینی و فرهنگی ایران زمین به این امرمهم اهتمام داشته و کاشت نهال ارزشمند می دانند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده