رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر : ۲۵۱۳۳
  • چاپ خبر : خدمت به خانواده های شهداء افتخار است
امام جمعه بافق؛

خدمت به خانواده های شهداء افتخار است

امام جمعه بافق در جمع پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به خانواده شهدا را افتخار دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز و به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بازنشستگان و معتمدین معین بنیاد، والدین […]

امام جمعه بافق در جمع پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به خانواده شهدا را افتخار دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز و به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بازنشستگان و معتمدین معین بنیاد، والدین و همسران شهید با امام جمعه بافق دیدار کردند.

در این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق، ضمن تبریک این روز مهم خدمات امام جمعه بافق که خود در زمان جنگ سکاندار بنیاد شهید بافق بوده اند را گرامی داشت.

رضا دهقانزاده در ادامه عملکرد یکساله نهاد مربوطه را برای حاضرین و امام جمعه بافق بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نیز ضمن تبریک این روز مهم خدمت به خانواده معظم شهداء را افتخار دانست و گفت: کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار لذت بخش است. چرا که خدمت به خانواده های معظم شهداء بسیار لذت بخش می باشد.

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: زمانی که من مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران بودم وضعیت بدین شکل کنونی نبود و زمان جنگ همسران شهید قریب به اتفاق فرزند شیرخوار داشتند که حتی در آن زمان تهیه شیر خشک بسیار مشکل بود ولی بالحمدالله فرزندان شهداء اکنون رشد کرده و با حضور خود یاد پدران شهیدشان را گرامی می دارند.

وی خدمت به خانواده شهداء را افتخار دانست و گفت: باید مشکلات این بزرگواران مرتفع شود و مسئولان ذیربط باید برای خانواده شهداء از هیچ کاری دریغ نکنند.

امام جمعه بافق جایگاه خود و حضور در بنیاد شهید و انتخاب خود به عنوان امام جمعه بافق را به برکت خون شهدائ و یاری خانواده  معظم شهداء دانست.

در پایان مراسم حاضرین مشکلات خود را برای نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب بیان کردند و وی با سعه صدر مشکلات را بررسی کرد.

عکس:mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده