رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
  • کد خبر : ۲۵۲۲۹
  • چاپ خبر : اولین دیدار فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج  با امام جمعه بافق

اولین دیدار فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج با امام جمعه بافق

سرهنگ اکبر صادقی با شروع کار خود در ناحیه مقاومت بسیج بافق به دیدار امام جمعه بافق شتافت. به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ اکبر صادقی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج که به تازگی حکم خود را از دستان سردار فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر دریافت کرده است، همراه با پایوران، پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج با حضور […]

سرهنگ اکبر صادقی با شروع کار خود در ناحیه مقاومت بسیج بافق به دیدار امام جمعه بافق شتافت.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرهنگ اکبر صادقی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج که به تازگی حکم خود را از دستان سردار فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر دریافت کرده است، همراه با پایوران، پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق، تجدید میثاق کرد.

امام جمعه بافق با اشاره به جایگاه ولایت در اسلام و انقلاب گفت: رهبری  حکیم و فرزانه اهداف ویژه ای را برای انقلاب ترسیم کرده اند که شما بسیجیان باید تلاش مضاعفی در رسیدن به این اهداف عالیه داشته باشید.

وی یادآور شد که مقام معظم رهبری در اکثر رهنمودهای خود بر داشتن تفکر و روحیه بسیجی تاکید دارند و علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی را داشتن روحیه و تفکربسیجی دانستند.

اکبر صادقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه بافق از همکاری و رهنمودهای معظم له تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده جدید ناحیه مقامت بسیج یادآور شد: بسیجیان شهرستان  با محوریت امام جمعه محترم در خط ولایت و با بصیرت گوش به فرمان مقام عظمای ولایت این مسیر انقلاب را ادامه داده و

می دهند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده