رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
  • کد خبر : ۲۵۳۳۰
  • چاپ خبر : اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات‌ ‌‌‌)  در بافق

اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات‌ ‌‌‌) در بافق

رئیس جمعیت هلال احمر بافق از اجرای  طرح خادم(خانواده اماده در مخاطرات‌ ‌‌‌) شهرستان بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ حسن پور در تشریح این طرح گفت: این طرح تلاشی دسته جمعی است، برای اموزش خانواده ها ،در این طرح مربیان و تسهیلگران جمعیت هلال احمر با مراجعه به درب منازل اموزش های لازم، […]

رئیس جمعیت هلال احمر بافق از اجرای  طرح خادم(خانواده اماده در مخاطرات‌ ‌‌‌) شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حسن پور در تشریح این طرح گفت: این طرح تلاشی دسته جمعی است، برای اموزش خانواده ها ،در این طرح مربیان و تسهیلگران جمعیت هلال احمر با مراجعه به درب منازل اموزش های لازم، برای ایجاد امادگی در برابر مخاطراتی که،انان را تهدید می کنند، ارائه میدهند..

وی افزود این طرح در طول یکسال اتی برای ۴۰۰خانوار شهرستان ،و مراجعه به درب منازل کسانی که در ارزیابی اولیه مشارکت داشته اند ،صورت خواهد گرفت .

این مقام مسئول در ادامه افزود :مربیان هلال احمر  اموزشهای لازم  را در ۱۲  جلسه اموزشی به تک تک خانوارهای ثبت نام شده در طرح ارائه میدهند ،و در هر جلسه تلاش خواهند کرد ،نکات اموزشی و پیشگیرانه لازم که امادگی خانوار را در مخاطرات افزایش دهد، را اموزش دهند ‌..

وی افزود: هدف کلی این طرخ تحقق جامعه اماده در برابر مخاطرات است ..

حسن پوردر ادامه افزود: در حال حاضر آمادگی خانوارهای ایرانی در مخاطرات ۹/۳درصد است که عدد بسیار پائینی است ،در طرح خادم تلاش میشود با اموزش های ارائه شده در درب منازل امادگی خانوار در برابر بلایا افزایش یابد .

رئیس هلال احمر بافق گفت ،هم اکنون ۴۰۰خانوار .مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته اند ،ودر طول یکسال اتی همین ۴۰۰خانوار اموزش های لازم م را فرا خواهند گرفت.

.تسهیلگران جمعیت هلال احمر ،در این طرح خدمت را پیش مردم می برند ،چرا که خانواده اماده ،جامعه اماده را رقم خواهد زد .و امیدوارم خانوارهای تحت اموزش نهایت همکاری، در فراگیری و بکار بستن ،اموزشهای ارائه شده داشته باشند ،.

لازم به ذکر است این طرح برای خانوارهای که حد فاصل خیابان شهدا و ۱۴معصوم سکونت دارند اجرا میگردد..

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده