رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر : ۲۵۴۱۱
  • چاپ خبر : جشن  میلاد «یاس مطهر» در بافق  به روایت تصویر
مناسبت گرامیداشت مقام زن برگزار شد؛

جشن میلاد «یاس مطهر» در بافق  به روایت تصویر

جشن «یاس مطهر» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ویژه  بانوان خانواده های  معظم شهداء  برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ هفته بزرگداشت مقام زن و مادر فرصتی است تا یک بار دیگر صبر و استقامت و شکیبایی مادران و همسران شهدا و جانبازان را به تصویر بکشیم. جشن «یاس مطهر» به مناسبت میلاد […]

جشن «یاس مطهر» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ویژه  بانوان خانواده های  معظم شهداء  برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ هفته بزرگداشت مقام زن و مادر فرصتی است تا یک بار دیگر صبر و استقامت و شکیبایی مادران و همسران شهدا و جانبازان را به تصویر بکشیم.

جشن «یاس مطهر» به مناسبت میلاد با سعادت دختر رسول الله حضرت فاطمه (س) و فرزند برومندش امام خمینی (ره) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق برگزار شد.

این مراسم در راستای گرامیداشت هفته زن و روز مادر، با حضور مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس در محل سالن اداره جمعیت هلال احمر  شهرستان برپا شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری چنین جشنی را ارج نهادن به خانوادهای معظم شهداء و بهانه ای برای دورهم جمع شدند بزرگواران می باشد.

در این مراسم امام جمعه بافق ضمن تبریک برزگداشت مقام زن و مادر در وصف بانوی بزرگ اسلام و در مقام مادر مطالبی را بیان کرد.

در ادامه از بانوان برگزیده خانواده های شاهد که در مسابقات فرهنگی و ورزشی حائز مقام شده بودند جوائز اهداء شد.

لازم بذکر است که این جشن با اجرای مجری توانمند ” فاطمه تقی زاده” و مداحی جانباز، کارگران و اجرای ضرب زورخانه توسط استاد کریمی شور و حال خاصی به این جشن بخشیده بود.

عکس: محمد رضا پورفتاحی، حدیث دهقانزاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده