رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۲۵۵۰۹
  • چاپ خبر : پایگاه امام حسن عسکری(ع) و حسینیه پای پتک بافق افتتاح شد
در کاری جهادی توسط جوانان بافق ؛

پایگاه امام حسن عسکری(ع) و حسینیه پای پتک بافق افتتاح شد

با همت و مشارکت جوانان محله، حسینیه پای پتک و پایگاه امام حسن عسکری(ع) و ام ابیها(س) شهرستان بافق افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در آخرین روزهای پایانی سال پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ، حسینیه پای پتک که تبدیل به مخروبه ای شده بود با همت جوانان محله بدون هیچگونه کمکی […]

با همت و مشارکت جوانان محله، حسینیه پای پتک و پایگاه امام حسن عسکری(ع) و ام ابیها(س) شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در آخرین روزهای پایانی سال پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ، حسینیه پای پتک که تبدیل به مخروبه ای شده بود با همت جوانان محله بدون هیچگونه کمکی از مسئولان دولتی  و ارگان ها ساخته شد و به بهره برداری رسید.

این مراسم توسط برادر شهید حبیبیان و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، جانشین فرمانده بسیج ناحیه سپاه وسخنگوی شورای اسلامی شهر، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و همسنگران و همرزمان شهید افتتاح شد.

فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع)  در این مراسم، عمکلرد نه ماه پایگاه را برای حاضران بیان کرد و افزود: از زمانی که تصدی این پایگاه را به دست گرفته ام با حضور جوانان جویای نام که به نوعی وابسته به خانواده معظم شهداء و یا فرزندان شهدای عزیز می باشند، علاوه بر راه اندازی پایگاه و حسینیه، کارهای فرهنگی هم در کنار آن انجام داده ایم.

وی از عدم حضور مسئولان بسیار اظهار تاسف کرد و گفت: من رسما از مسئولان شهرستان و فرمانده سپاه دعوت کردم تا امشب در مراسم افتتاح بگویم که این مکان مقدسی که توسط جوانان محله ساخته شده روزگاری در اوایل انقلاب قطب زیرسازی انقلاب در بافق بوده و در آن زمان حسینیه پای پتک با حضور جوانانی از جمله پدرم برای براندازی رژیم شاه بسیار تلاش کردند.

حبیبیان یادآور شد: جای تاسف است که این مکان مقدس به دست فرمواشی سپرده شده است و الان مخروبه هایی بیش از آن نمانده است.

وی از عدم حضور مسئولان در این مراسم و نشستن پای صحبت جوانان جویای نام اظهار ناراحتی کرد و گفت: این جوانان با همکاری و کاری جهادی  و اهداء مبلغ ۶۰ میلیون تومان باعث راه اندازی این پایگاه شدند که جا دارد از هیئت امناء نیر تشکر و قدردانی کنم.

اصغر حبیبیان در پایان متذکر شد: امروز در این جلسه اعلام میکنم باید چاره ای برای شهراندیشید چرا باید جوانان ما بیکار باشند و کارهای کلید شهر دست عده ای از بازنشتگان یا دوشغله ها  باشد؛ چرا مسئولان بها به جوانان نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم افتتاحیه ۵ فرزند شهید حضور دارند که هیچ کدام کار کلیدی ندارند؛ تصریح کرد: اگر مسئولان به جوانان بها دهند، شهری آباد خواهیم داشت و امروزه باید از جوانان به جای بازنشستگان استفاده کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از جوانانی که در اتمام حسینیه و پایگاه تلاش کردند، متذکر شد: اگر امروز ما مخروبه های پای پتک را بازسازی کردیم خاطر جمع باشید که با معضل بی حجابی، بی بندو باری نیز  مبارزه خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت خون پدران شهیدمان پایمال شود.

عکس : mtb

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده