رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
  • کد خبر : ۲۵۹۶۹
  • چاپ خبر : آمار نهایی از ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق
فرماندار بافق خبرداد:

آمار نهایی از ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق

 38نفر در شهرستان بافق و 200 نفر در روستاهای بخش مرکزی ثبت نام کردند به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق از ثبت نام ۳۸ نفر در شهر بافق و 200 نفر در روستاهای این شهر  برای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  خبر داد. محمد زاده رحمانی با اعلام این خبر افزود: […]

 38نفر در شهرستان بافق و 200 نفر در روستاهای بخش مرکزی ثبت نام کردند

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق از ثبت نام ۳۸ نفر در شهر بافق و 200 نفر در روستاهای این شهر  برای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  خبر داد.

محمد زاده رحمانی با اعلام این خبر افزود: از بین ثبت نام کنندگان در بافق  37 نفر مرد و ۱ نفر زن  می باشند و در روستاهای بخش مرکزی از 200 ثبت نام کننده 188 نفر مرد و 12 نفر زن می باشند.

فرماندار بافق همچنین  از ثبت نام کنندگان چهار نفر از اعضای کنونی شورای اسلامی شهر بافق خبر داد و افزود: در شهرستان بافق، از بین ثبت نام کنندگان یک نفر با مدرک فوق دیپلم،۲۷ نفر لیسانس،۸ نفر فوق لیسانس و ۲ نفر با مدرک حوزوی می باشند.

 محمد زاده رحمانی اظهار داشت: همچنین  در روستاهای بخش مرکزی از بین 200 نفر ثبت نام کننده 57 نفر دارای سواد خواندن و نوشتن، 26نفر دیپلم ، 33 نفر فوق دیپلم ، 39 نفر لیسانس، 3 نفر فوق لیسانس و 1 نفر با مدرک حوزوی می باشد.

وی در خصوص سن ثبت کنندگان گفت : در روستاهای بخش مرکزی 16 نفر زیر 30 سال  هستند و دو نفر نیز بیش از 75 سال دارند. وی همچنین گفت: جوانترین فرد ثبت نام کننده در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر بافق ۲۸  سال و مسن ترین آنها ۵۷ سال سن دارد.

فرماندار بافق در پایان افزود: دو روستاي ندكوه و دهنودشت هم امسال به روستاهاي بالاي بیست خانوار اضافه شده و تعداد روستاهاي داراي شوراي اسلامي از ٢٦روستا  در سال ١٣٩٢ به ٢٨ روستادر سال جاری افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده