رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
  • کد خبر : ۲۶۲۵۹
  • چاپ خبر : بازدید بیش از ۲۰ هزار نفر از شرکت سنگ آهن مرکزی در تعطیلات نوروزی

بازدید بیش از ۲۰ هزار نفر از شرکت سنگ آهن مرکزی در تعطیلات نوروزی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، از افزایش و رشد دو برابری بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی از مجموعه شرکت سنگ آهن در تعطیلات نوروزی خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛صبح امروز در دیدار معاونین ،مدیران و سرپرستان با مدیر عامل شرکت، مدیر روابط عمومی از افزایش دو برابری بازدید کنندگان نوروزی در تعطیلات نوروز […]

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، از افزایش و رشد دو برابری بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی از مجموعه شرکت سنگ آهن در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛صبح امروز در دیدار معاونین ،مدیران و سرپرستان با مدیر عامل شرکت، مدیر روابط عمومی از افزایش دو برابری بازدید کنندگان نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۶ خبر داد.

رضا فلاح مبارکه، در گزارش عملکرد حضور سه ماهه خود به عنوان مدیر روابط عمومی تشریح کردکه ضمن اولویت قرار دادن امور مرتبط باپرسنل شرکت، نگاه روابط عمومی را نگاه داخلی دانست.

مدیر روابط عمومی شرکت تصریح کرد: برای استقبال از نوروز و بازدیدکنندگان نوروزی از مجموعه شرکت سنگ آهن طی جلسات متعددی با حراست، کنترل ترافیک، روابط عمومی، ایمنی شرکت و سه چاهون، برنامه ریزی های لازم صورت گرفت تا زمینه بازدید ایمن ازاین مجموعه مورد برای  علاقه مندان فراهم آید .

وی گفت: امسال بیش از ۲۰ هزار و ۲۷۰ نفر با بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ خودرو از شرکت سنگ آهن در ایام نوروز بازدید کردند که نسبت به  سال گذشته با افزایش دو برابری روبرو بودیم.

فلاح با بیان اینکه آمار ثبت شده شرکت دقیق می باشد، افزود: با همت پرسنل انتظامات شرکت و سه چاهون، ورودی از یک درب صورت می گرفت و تمامی خودروهای ورودی با آمار سرنشین های آن دقیق ثبت شده است.

به گفته رضا فلا مبارکه، محل های از پیش تعیین شده و مورد بازدید شرکت توسط گردشگران و مسافران نوروزی شامل بازدید از پیت معدن، ، موزه سنگ و معدن ، مجموعه آگلومراسیون و سایت گندله سازی بوده است .

فلاح مبارکه در ادامه بیان داشت: از برنامه های پیش از نوروز شرکت سنگ آهن، حضور عمونوروز و حاجی فیروز در محل کار پرسنل شرکت برای اولین بار بود که خبر از شروع سال جدید به کارکنان شرکت می داد و مورد استقبال کارکنان قرار گرفت.

وی اطلاع رسانی و نصب پرچم های الوان در بلوار معدن، شهرک آهنشهر و داخل شرکت را از فعالیت های روابط عمومی عنوان کرد و افزود: برای اولین بار، طرح تبریک پیوند کارکنان را به مرحله اجرا گذاشتیم تا از این طریق، کارکنان در تاریخی که ازدواج خود را به ثبت رسانده اند با در دست داشتن کارت پرسنلی خود با حضور در هتل نیکان و رستوران گل سرخ با خانواده، یک وعده نهار یا شام ، میهمان شرکت باشند.

وی اجرای فراخوان سفره هفت سین را نیز یادآور شد و گفت: این طرح نیز برای اولین بار در شرکت اتفاق افتاد که فراخوان آن یک ماه قبل از آغاز سال نو ارائه شد و علاقمندان برای اجرای سفره هفت سین در آغاز سال جدید، برنامه زنده سفره هفت سین را در کنار پارک تفریحی آهنشهر اجراء کردند که مورد استقبال همشهریان و کارکنان قرار گرفت.

فلاح مبارکه از دیگر برنامه های روابط عمومی و شرکت را برگزاری جشن نوروز ۹۶ با حضور خواننده مطرح کشوری “فریدون اسرایی” و بازیگر سینما و تلویزیون”نرگس محمدی” عنوان کرد و افزود: برای اولین بار جشن بزرگ نوروز ۹۶ با پخش زنده از شبکه تابان یزد در شرکت اتفاق افتاد و در این جشن از خواننده مطرح کشوری و نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون دعوت بعمل که این اقدام و پخش زنده آن با همکاری فرمانداری شهرستان بافق انجام شد.

مدیر روابط عمومی، اجرای بزرگ نورافشانی در آغاز سال جدید را از دیگر برنامه های شرکت بیان کرد وگفت: مراسم نور افشانی کم سابقه ای همراه با پخش زنده در شبکه تابان انجام شد که مورد استقبال همشهریان و میهمانان و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

وی یادآور شد: اکران دو فیلم در سینما قدس آهنشهر برای اولین بار در شرکت اتفاق افتاد به گونه ای که در دو سانس مجزا، ابتدا فیلم سینمایی “مبارک” و سپس فیلم مهیج “خوب، بد، جلف” اکران شد.

فلاح مبارکه برگزاری مسابقه عکس کودک و ابنیه تاریخی را از دیگر برنامه های روابط عمومی در سال جدید عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری روابط عمومی مسابقه ای تحت عنوان عکس کودک و ابنیه تاریخی برگزار شد که مورد استقبال شهروندان، کارکنان و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در پایان از همکاری ومساعدت  مدیر عامل شرکت، مجموعه شرکت و پرسنل روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده