رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
  • کد خبر : ۲۶۲۹۰
  • چاپ خبر : دختران کاراته کا بافقی در مسابقات انتخابی تیم ملی

دختران کاراته کا بافقی در مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق از اعزام چهار نفر از ورزشکاران بافقی در مسابقات تیم ملی کشور در یکی از شهرهای استان مرکزی خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ “محسن محمدی” گفت: این مسابقات که به مدت سه روز در شهرستان اراک از توابع استان مرکزی انجام می شود از روز چهارشنبه ۱۶ فروردین آغاز […]

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق از اعزام چهار نفر از ورزشکاران بافقی در مسابقات تیم ملی کشور در یکی از شهرهای استان مرکزی خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ “محسن محمدی” گفت: این مسابقات که به مدت سه روز در شهرستان اراک از توابع استان مرکزی انجام می شود از روز چهارشنبه ۱۶ فروردین آغاز می شود.

محمدی افزود: این مسابقات کشوری با حضور چهار نفر از دختران کاراته باز در رده های نوجوانان، جوانان و امید در رشته کومیته (مبارزه) برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد:  ورزشکاران در تاریخ های ۱۶ و ۱٧ و ۱٨ فروردین ماه در شهر اراک با رقبای ملی پوش و سایر قهرمانان سراسر کشور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به رقابت می پردازند که این افراد اعزامی، منیره اکبری، ساجده دهقان، زینب فتاحی و فاطمه بیگی می باشند.

رییس هیئت کاراته شهرستان بافق همچنین ادامه داد: دختران ورزشکار بافقی اردوی آماده سازی خود را در ایام نوروز در محل سالن رزمی مجموعه ورزشی آزادگان (مدرسه کاراته) زیر نظر سنسی منیره اکبری در سانس های صبح و عصر برگزار کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: افراد اعزامی پس از بازگشت از مسابقات کشوری  برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته کاتا (اجرای فرم) که در آخرین روز از فروردین ماه سالجاری در سالن کبکانیان تهران برگزار می گردد آماده می شوند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق در پایان آرزوی موفقیت و کسب رتبه برتر را برای تمامی افراد اعزامی خواستار شد و افزود: امیدواربم سالی پر از موفقیت های ورزشی برای شهرستان بافق را به دنبال داشته باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده