رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
  • کد خبر : ۲۶۳۲۲
  • چاپ خبر : نسشت صمیمانه فرماندار بافق با روسای انجمنها و هنرمندان شهرستان بافق

نسشت صمیمانه فرماندار بافق با روسای انجمنها و هنرمندان شهرستان بافق

فرماندار بافق در نشستی صمیمی پای دردل هنرمندان و روسای انجمن  های شهرستان بافق نشست. به گزارش آفتاب بافق ؛ امشب فرماندار بافق با هنرمندان و روسای انجمن های شهرستان دیدار صمیمی برگزار کرد در این دیدار که با حضور رئیس اداره ارشاد و روسای انجمن های شهرستان برگزار شد در ابتداء عذرا کریمی پیرامون […]

فرماندار بافق در نشستی صمیمی پای دردل هنرمندان و روسای انجمن  های شهرستان بافق نشست.

به گزارش آفتاب بافق ؛ امشب فرماندار بافق با هنرمندان و روسای انجمن های شهرستان دیدار صمیمی برگزار کرد در این دیدار که با حضور رئیس اداره ارشاد و روسای انجمن های شهرستان برگزار شد در ابتداء عذرا کریمی پیرامون عمکلرد حوزه انجمن ها و مشکلات پیش روی روسای انجمن های شهرستان  مطالبی بیان کرد.

در ادامه فرماندار بافق با بیان اینکه خوشبختانه بنده با مقوله هنر در جمع هنرمندان بیگانه نیستم اظهار داشت:در هنرهای هشتگانه سررشته ای دارم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 77 در کانون انجمن هنرمندان اهل قلم حضور داشته است به بیان آثار و عمکلرد خود در  این زمینه پرداخت.

زاده رحمانی تصریح کرد: باید در نظر بگیریم که هنر و هنرمند در صورتی ماندگار می شود که متکی به ارگان و سیستمی خاص نباشد.

وی افزود:باید هنر خود را ارائه دهد ، هنری به جا ماندنی  که آیندگان به  آن پی ببرند.

فرماندار با اشاره به اینکه تا بتوانم در بحث هنر و زیر ساختهای آن کوتاهی نخواهم کرد یادآور شد :پیگیریم تا اعتباری که در زمان حضور ریاست رئیس جمهور به مقوله هنر تخصیص داده شده  در زمینه کمک به هنر هزینه شود.

وی همچنین بیان کرد : با نشستی که با دکتر کاراندیش داشتیم مقرر گردید زیر ساخت و تامین فضا را پیگیری و تجهیزات آن تامین شود.

زاده رحمانی مشکل کمبود نیرو در اداره فرهنگ ارشاد بافق را ضعف اداره ارشاد بافق و کم کاری اداره کل عنوان و اظهار داشت: بزودی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  به شهرستان دعوت می شود و در آن جلسه مشکلات اداره و هنر بیان می شود.

فرماندار بافق در بخشی دیگر از سخنان خود از حضور مستمر و پویای اصحاب رسانه و خبرگزاری صدا وسیما جهت پوشش خبرهای تعطیلات نوروزی و معرفی شهرستان بافق به کشور و حتی فراتر آن تقدیر و تشکر کرد.

زاده رحمانی در ادامه بادل و جان به مشکلات روسای انجمن های شهرستان در حوزه های تخصصی خود گوش داد  و قول مساعد داد مشکل خانه هنرمندان، ساماندهی انجمن های هنری، مشکلات مراسم شب و شعر، خوشنویسی برروی جلد کتاب،و…. را حل و فصل نماید.

 

عکس: mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده