رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
  • کد خبر : ۲۶۴۴۵
  • چاپ خبر : بهترین دوره زندگی انسانها،  دوره جوانی است
امام جمعه بافق در جمع جوانان:

بهترین دوره زندگی انسانها، دوره جوانی است

امام جمعه شهرستان بافق در جمع تعدادی از جوانان خانواده شهدا و ایثارگر شهرستان بافق گفت: بهترین دوره زندگی انسان ها، دوره جوانی است. به گزارش آفتاب بافق؛ جمعی از جوانان شهرستان بافق متشکل از فرزندان شاهد، ایثارگر و جانباز و خانواده معظم شهداء با حضور در دفتر امام جمعه بافق با وی دیدار و […]

امام جمعه شهرستان بافق در جمع تعدادی از جوانان خانواده شهدا و ایثارگر شهرستان بافق گفت: بهترین دوره زندگی انسان ها، دوره جوانی است.

به گزارش آفتاب بافق؛ جمعی از جوانان شهرستان بافق متشکل از فرزندان شاهد، ایثارگر و جانباز و خانواده معظم شهداء با حضور در دفتر امام جمعه بافق با وی دیدار و گفت و گو کردند.

فرزند شهید “پورسلطانی” در این دیدار به نمایندگی از جمع حاضر، سال نو را به نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق تبریک گفت و علت حضور خود را دیدار و استفاده از بیانات امام جمعه شهرستان بیان کرد و یادآور شد: در نظر داریم از بیانات و سخنان شما در طول سال استفاده کنیم.

امام جمعه بافق نیز ضمن تبریک سال جدید و همزمانی آن با ماه مبارک رجب ماه بخشیدن گناهان انسان ها، گفت: شما جوانان قدر زندگی و لحظات آن را بدانید زیرا که زندگی سه مرحله دارد: دوران طفولیت، دوران جوانی( زورآزمایی و قدرت) و دوران پیری و فرسودگی

حجت الاسلام سلیمانی، گفت: بهترین دوره زندگی انسان دوران جوانی است هم از نظر نیرو و هم از نظر تمایلات که انسان رشد کرده و کودکی راسپری کرده و بهترین دوره همین دوره جوانی است چرا که فاصله نوزده سالگی آغاز و بسیار سریع این دوره سپری می شود.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه گفت: دوران جوانی، دوره ای است که انسان می تواند از نظر فرهنگی، اقتصادی، با جوانان مشورت کرد زیرا فکر و ذهن جوان سرشار از استعداد، هنر، و ذوق می باشد چه بسا جوانانی که با فکرو ذهن خود ایده های موثری را برای شکوفایی جامعه داده اند.

وی اظهار داشت: بحمدالله کشور ما از جامعه جوانی تشکیل شده و باید از وجود جوانان به نحو احسن استفاده کرد چرا که راهکارها و نظرات آنان باعث رشد و شکوفایی جامعه است.

وی سخنان خود را با ذکر یک بیت شعر به پایان رساند که:

جوانی نکو دار که این مرغ زیبا نماند در خانه ی استخوانی                 متاعی که من رایگان دادم از دست ، اگر تو توانی مده رایگانی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده