رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر : ۲۶۷۵۲
  • چاپ خبر : پخش زنده دعای ندبه در شهرستان بافق از شبکه یک سیما با حضور مداح کشوری

پخش زنده دعای ندبه در شهرستان بافق از شبکه یک سیما با حضور مداح کشوری

مسئول برگزاری ستاد دعای ندبه شهرستان بافق از برگزاری دعای پرفیض ندبه با حضور پرشور مردم شهرستان بافق در امامزاده عبدالله و پخش زنده آن از  شبکه یک سیما در روز جمعه ۲۵ فروردین خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول  هيئت رزمندگان و دبیر ستاد دعای ندبه شهرستان بافق در تماس تلفنی پيرامون برگزاري […]

مسئول برگزاری ستاد دعای ندبه شهرستان بافق از برگزاری دعای پرفیض ندبه با حضور پرشور مردم شهرستان بافق در امامزاده عبدالله و پخش زنده آن از  شبکه یک سیما در روز جمعه ۲۵ فروردین خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسئول  هيئت رزمندگان و دبیر ستاد دعای ندبه شهرستان بافق در تماس تلفنی پيرامون برگزاري و پخش زنده مراسم دعاي ندبه جمعه ۲۵ فروردین گفت: باعث افتخار و سربلندی است که برای دومین بار شاهد پخش مستقیم و زنده دعای ندبه و سخنرانی آیت ا… سید احمد خاتمی در شهرستان بافق خواهیم بود.

علی اکبر قانعی یادآور شد: پس از اقامه نماز صبح، به امامت حضرت آیت ا… سید احمد خاتمی عضو هئیت رئیسه خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و سخنرانی وی در آستان متبرک امامزاده عبدا…، مراسم پرفیض دعای ندبه توسط مداح اهل بیت حاج کاظم محمدی به صورت زنده و مستقیم از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: امید است مردم ولایی و همیشه در صحنه بافق که در تمام صحنه های انقلاب حضور پرشور خود را به منصه ظهور گذاشته اند فردا نیز با حضور پررنگ و خداپسندانه خود در مراسم دعای ندبه برای دومین بار برگ زرینی به افتخارات شهرستان بافق رقم خواهند زد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت امام جمعه، فرماندار و مسئولان نهادها و ارگان های شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده