رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
  • کد خبر : ۲۶۹۷۰
  • چاپ خبر : نشست خودمانی فرزندان شاهد با مسئولان بافق

نشست خودمانی فرزندان شاهد با مسئولان بافق

  مسئولان شهرستان بافق در حسینیه پای پتک پای درد دل فرزندان شاهد شهرستان بافق نشستند. به گزارش آفتاب بافق؛ در ماه رجب که مزین به میلاد باسعادت مولود کعبه و روز پدر بود، فرزندان شاهد شهر بافق با حضور در حسینیه پایپتک با امام جمعه و مسئولان بافق دیدار و گفت و گو کردند. […]

 

مسئولان شهرستان بافق در حسینیه پای پتک پای درد دل فرزندان شاهد شهرستان بافق نشستند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ماه رجب که مزین به میلاد باسعادت مولود کعبه و روز پدر بود، فرزندان شاهد شهر بافق با حضور در حسینیه پایپتک با امام جمعه و مسئولان بافق دیدار و گفت و گو کردند.

حسینیه پای پتک اولین مقرر و پایگاه برنامه ریزی برنامه های انقلاب اسلامی توسط شهید “اصغرحبیبان” در اوایل انقلاب در بافق بود که هم اکنون فرزند شهید “برومند” کارهای پایگاه و حسینیه پای پتک را انجام می دهد و به نوعی ادامه دهنده راه پدر می باشد.

در این دیدار که امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت، روابط عمومی شرکت سنگ آهن وجمعی از مسئولان بافق حضور داشتند، فرزندان شاهد مشکلات خود را با مسئولان در جریان امر گذاشتند.

در این راستا، فرماندار و امام جمعه بافق قول مساعد و همکاری دادند.

در ادامه امام جمعه بافق در سخنانی کوتاه اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات شما بزرگواران و رسیدگی به  آن یکی از وظیفه مسئولان می باشد و در مدتی که ریاست بنیاد شهید بافق را داشتم با تک تک شما عزیزان آشنا می باشم و تمامی شما را می شناسم.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه اظهار داشت: در زمان حضور ریاست بنیاد شهید کل کشور در بافق مشکلاتی که به وی مطرح شد در حال بررسی و در دست اقدام می باشد.

امام جمعه بافق با اشاره به مثمرثمر بودن این گردهمایی ها و نشست ها، گفت: تا حدامکان و توان خود، مشکلات شما را پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان داشت: اگر شهر بافق را با دیگر شهرهای کشور در امر اشتغال و کار  نگاه کنیم، چه بسیار شهرهایی هستند که دچار مشکل استخدامی هستند.

امام جمعه بافق، تصریح کرد: وفاق و همدلی و دوستی، تمامی مشکلات انسان را حل و فصل می کند و شما قدر دوران جوانی خود را بدانید و پاسدار خون شهداء باشید.

عکس: محمدرضا پورفتاحی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده