رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
  • کد خبر : ۲۷۰۱۰
  • چاپ خبر : کسب دو سکوی قهرمانی توسط بانوان کماندار بافقی

کسب دو سکوی قهرمانی توسط بانوان کماندار بافقی

بانوان کماندار بافقی در رقابت های انتخاب تیم هیئت تیراندازی با کمان استان، خوش درخشیدند. به گزارش آفتاب بافق؛ تعداد ۳۳ کماندار استان در قالب مسابقات انتخابی تیم هئیت تیراندازی با کمان استان یزد به منظور قرار گرفتن در ترکیب تیم استان و حضور در مسابقات لیگ برتر  به رقابت پرداختند.  رقابت های انتخابی تیم […]

بانوان کماندار بافقی در رقابت های انتخاب تیم هیئت تیراندازی با کمان استان، خوش درخشیدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ تعداد ۳۳ کماندار استان در قالب مسابقات انتخابی تیم هئیت تیراندازی با کمان استان یزد به منظور قرار گرفتن در ترکیب تیم استان و حضور در مسابقات لیگ برتر  به رقابت پرداختند.

 رقابت های انتخابی تیم استان روز گذشته، در ورزشگاه شهدای رحمت آباد یزد در رشته های “کامپوند” و “ریکرو” ویژه آقایان و بانوان برگزار شد و تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

بازیکنان برتر در رقابت های انتخابی، پس از بررسی کمیته فنی و عقد قرارداد جهت شرکت در لیگ برتر در قالب تیم استان یزد به مسابقات اعزام خواهند شد .

 گفتنی است، “سمانه رمضانپور” با رکورد ۵۷۲ مقام اول  و “مبینا فلاح” با رکورد ۵۵۵ مقام دوم را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “کسب دو سکوی قهرمانی توسط بانوان کماندار بافقی”

  • تبریک میگم سمانه جان

  • خسته نباشی خانم رمضانپور آخرش ثابت کردی بهترینایی میدان مسابقه هست که همه چی راثابت میکنه

  • مبینا جان همه ما همکلاسی ها ، همشهری ها و مردم میدانیم که تو عالی عالی هستی . هفته قبل هم در مسابقه سنگین که در تهران داشتی مقام قهرمانی را از آن خود کردی و در این مسابقه هم راهی تهران و از انجا راهی خوزستان با ملی پوشان خود بودی و خسته . من برای سلامتی و نابودی دشمنانت دعا میکنم . با این که مسابقه یزدت رکوردی بوده و هنوز هم ادامه داره بهترین رکورد و زدی . اگه میبودی همه مطمانیم قهرمان و رکورد عالی از آن تو بود . دستت طلاعزیزم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده