رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
  • کد خبر : ۲۷۰۳۶
  • چاپ خبر : حضور امام جمعه بافق در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بافق
در سالروز تشکیل سپاه پاسداران؛

حضور امام جمعه بافق در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بافق

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق، در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان آن گفت: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است. به گزارش آفتاب بافق؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق با […]

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق، در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان آن گفت: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

به گزارش آفتاب بافق؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بافق با بازنشستگان، مسئولان و کارکنان اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست، سرهنگ “اکبر صادقی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق، ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، گفت: راه پاسداران، تمامی ندارد بعد از سی سال خدمت نیز تا آخرین لحظه این راه را ادامه خواهیم داد.

در ادامه، حجت الاسلام “سیدجواد سلیمانی” امام جمعه بافق ضمن تبریک تشکیل روز سپاه پاسداران، به تشریح نحوه راه اندازی سپاه پاسداران در شهرستان بافق پرداخت.

وی گفت: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی كردند.

سلیمانی در ادامه یادآور شد: شاید در آن روزهای نخست كه هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح می كردند، تصور نمی رفت كه چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشكیلات تازه تأسیس خواهد بود؛ اما از آنجا كه محرك حضور در این نهاد خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام عظمای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده كرده بودند.

وی در ادامه بیان داشت: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است كه سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد كه حفاظت و نگهبانی از نظام و حكومتی است كه بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است و داعیه تحقق نسبی آن را در جهان امروزی دارد و دامنه این آرمان تا زمان حكومت عدل جهانی امام مهدی (عج) نیز گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان های مكتبی، انسانی و جهانشمول است كه باید همیشه حركت خود را بدان سوی جهت دهد.

امام جمعه بافق در پایان با اشاره به اقدامات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در زمان صلح، از حضور سه قرارگاه که هرکدام در حرفه و سماتی در کشور خدمت می کنند خبر داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده