رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
  • کد خبر : ۲۷۱۳۸
  • چاپ خبر : حفظ سلامت دانش آموزان، زیربنای عرصه تعلیم و تربیت است
گزارش تصویری؛

حفظ سلامت دانش آموزان، زیربنای عرصه تعلیم و تربیت است

“درویشی” کارشناش بهداشت، شاخه روانشناسی خانه  بهداشت مبارکه در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه قدس که به مناسبت هفته سلامت در پارک آهنشهر جمع شده  بودند گفت: حفظ سلامت دانش آموزان زیربنای عرصه تعلیم و تربیت است. به گزارش آفتاب بافق؛ دانش آموزان دبستان دخترانه قدس آهنشهر در دومین روز از هفته سلامت به همت […]

“درویشی” کارشناش بهداشت، شاخه روانشناسی خانه  بهداشت مبارکه در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه قدس که به مناسبت هفته سلامت در پارک آهنشهر جمع شده  بودند گفت: حفظ سلامت دانش آموزان زیربنای عرصه تعلیم و تربیت است.

به گزارش آفتاب بافق؛ دانش آموزان دبستان دخترانه قدس آهنشهر در دومین روز از هفته سلامت به همت خانه بهداشت آهن شهر و مبارکه با حضور در پارک آهنشهر، اصول بهداشت و رعایت بهداشت روان و جسم و جان را فرا گرفتند.

در این مراسم “درویشی” کارشناش بهداشت، شاخه روانشناسی خانه  بهداشت مبارکه پیرامون سلامت دانش آموزان مطالبی بیان کرد.

وی با اشاره به مطالبی از جمله اعتماد به نفس، خود باوری و غیره، گفت: همه كودكان در زندگي خود با استرس هاي شديدي روبه رو مي شوند كه بخشي از آن ها ناشي از تغييرات رشد بهنجار كودكان است، مانند رشد و تغييرات هورموني و همچنين تغييراتي كه در ارتباط با والدين و اجتماع رخ مي دهد.

وی افزود: استرس هاي ديگر از عمومیت کمتری برخوردار است و شامل فشار براي پيشرفت در مدرسه می باشد، باید استرس را از خود دور کرد و خودرا باور کرد.

در ادامه، مسابقه طناب کشی در بین دانش آموزان برگزار  و گروه های اول و دوم مشخص شدند.

در این مسابقه به نفرات برتر توسط سرپرستی آهنشهر و رئیس شبکه بهداشت بافق جوائزی در رابطه با بهداشت دهان و دندان اهداء شد.

گفتنی است، پایان بخش مراسم بازدید از نمایشگاه و تابلوهای سلامتی بود.

 

عکس: mtb1353

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده