رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
  • کد خبر : ۲۷۳۶۳
  • چاپ خبر : انتصاب اصلاح طلبان بافقی در ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در بافق

انتصاب اصلاح طلبان بافقی در ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در بافق

به منظور جلب مشارکت مردمی و انتخاب رییس قوه مجریه در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری طی احکام جداگانه ای حسن محمدی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری شهرستان بافق و محمدعلی حاجی حسنی به سمت ریاست ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در این شهرستان منصوب شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ دکترمحمد دهستانی مشاور قائم […]

به منظور جلب مشارکت مردمی و انتخاب رییس قوه مجریه در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری طی احکام جداگانه ای حسن محمدی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری شهرستان بافق و محمدعلی حاجی حسنی به سمت ریاست ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛ دکترمحمد دهستانی مشاور قائم مقام و رئیس شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در بخشی از حکم انتصاب حسن محمدی با اشاره به همت والای ایشان در به کارگیری نیروهای متعهد و حامی روحانی ازایشان خواسته است نسبت به معرفی قایم مقام و انتخاب اعضای ستاد اقدام نماید.

همچنین در حکم جداگانه ای محمدعلی حاجی حسنی به سمت رییس ستاد مرکزی روحانی در بافق منصوب گردید.

غلامعلی سفید که ریاست ستاد مرکزی روحانی را در استان یزد بر عهده دارد در بخشی از این حکم ضمن تبریک خجسته بعثت رسول عشق و ایمان و آیینه دار جمال جانان ؛ پیامبر عدل و آزادی حضرت محمد مصطفی (ص) ؛ آورده است.

امید است با توکل بر آستان حضرت جانان و پیروی از خرد و بهره گیری از حمایت و همدلی بزرگان و اهل نظر آن دیرینه یار بتوانید پرچم پرشکوه همراهان تدبیر و امید را با همراهی و همدلی تمامی دوستداران و باورمندان اندیشه دکتر حسن روحانی و آرزومندان استمرار گفتمان اعتدال و اصلاح ایران اسلامی تا لحظه خوش و خجسته پیروزی به اهتزار در آورید.

گفتنی است مهدی عسکری نیز بعنوان قایم مقام ستاد دکتر حسن روحانی در بافق مشغول به فعالیت انتخاباتی گردیده است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تاریخ جمعه 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده