رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : ۲۷۴۱۳
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن به مناسبت روز جهانی کارگر

محمد جواد عسکری با صدورپیامی فرارسیدن هفته کارگر و همچنین یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان این مرز و بوم به ویژه کارگران تلاشگر خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی  تبریک و تهنیت گفت. به گزارش آفتاب بافق، محمد جواد عسکری باقرآبادی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن […]

محمد جواد عسکری با صدورپیامی فرارسیدن هفته کارگر و همچنین یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان این مرز و بوم به ویژه کارگران تلاشگر خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی  تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق، محمد جواد عسکری باقرآبادی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی  ایران- بافق  با صدور پیامی هفته کارگر و روز جهانی کار و کارگر را  فرصت مناسبی جهت تجلیل از کارگران عزیز و زحمت کش که با همت والای خود چرخ تولید  و صنعت کشور را به گردش در می آورند دانست.

بر اساس این گزارش متن کامل پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن  به شرح زیر است؛

“بسم الله الرحمن الرحیم”

این کاری که شما «کارگران» برای توسعه و پیشرفت کشور می کنید ، این یک عبادت قطعی است . مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است تا به این بهانه از کارگران زحمت کش و پرتلاش که با همت والای خود چرخ صنعت و تولید را به گردش در می آورند و کار را عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ملت و این مملکت موثر دانسته و درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام و قدم برمی دارند تجلیل و قدر دانی گردد.

اینجانب ضمن سپاس از سعی و کوشش همه عزیزانی که درجبهه تلاش و سازندگی فعالیت می نمایند بویژه همکاران خوبم در شرکت سنگ آهن مرکزی و تبریک روز کارگر به شما قشر زحمت کش ، از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون توام با موفقیت برای شما عزیزان خواستارم.

محمدجواد عسکری

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده