رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
  • کد خبر : ۲۷۴۵۲
  • چاپ خبر : بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از پروژه های عمرانی ورزش بافق

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از پروژه های عمرانی ورزش بافق

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از پروژه های عمرانی در حال ساخت  اداره ورزش و جوانان بافق بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ مسعود شریعتی ظهر امروز با حضور در ورزشگاه تختی بافق از پروژه های عمرانی در حال ساخت اداره ورزش و جوانان بافق بازدید کرد و در روند جریان این پروژه […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از پروژه های عمرانی در حال ساخت  اداره ورزش و جوانان بافق بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسعود شریعتی ظهر امروز با حضور در ورزشگاه تختی بافق از پروژه های عمرانی در حال ساخت اداره ورزش و جوانان بافق بازدید کرد و در روند جریان این پروژه ها قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از پروژهای عمرانی در حال ساخت سالن ۱۲۰۰ نفری ، سالن اختصاصی شمشیر بازی ،سونا و جکوزی استخر لاله بافق و محوطه سازی ورزشگاه تختی بافق بازدید نمود .

وی در حاشیه این بازدید گفت این پروژه های عمرانی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح و جهت استفاده در اختیار علاقمندان به ورزش قرار میگردد

مسعود شریعتی تصریح کرد برای افتتاح این پروژه ها از وزیر محترم ورزش و جوانان جهت حضور در استان یزد و شهرستان بافق دعوت بعمل امده است. و انشاء الله با حضور وزیر محترم این پروژه ها به بهره برداری و افتتاح می رسد.

لازم به ذکر است در این بازدید  نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق ،عباس یزدانی رئیس هیات تنیس روی میز استان یزد ، امیدوار رئیس هیات اسکیت و فتاحی رئیس هیات شمشیر بازی بافق مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد را همراهی می کردند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده