رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
  • کد خبر : ۲۷۵۴۹
  • چاپ خبر : توسعه شهرستان بافق، كاملا محسوس است
فرماندار بافق:

توسعه شهرستان بافق، كاملا محسوس است

فرماندار بافق از توسعه شهرستان بافق در همه زمینه ها خبر داد و گفت:  بافق آماده جهش توسعه اي مي باشد و روند و شتاب توسعه روز به روز سرعت می گیرد. به گزارش آفتاب بافق؛  فرماندار بافق در جمع انجمن و اعضای تشکلهای کارگری گفت: با تلاش های صورت گرفته و با همت همه […]

فرماندار بافق از توسعه شهرستان بافق در همه زمینه ها خبر داد و گفت:  بافق آماده جهش توسعه اي مي باشد و روند و شتاب توسعه روز به روز سرعت می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق؛  فرماندار بافق در جمع انجمن و اعضای تشکلهای کارگری گفت: با تلاش های صورت گرفته و با همت همه مسئولان بافقی، شهر بافق به سمت پیشرفت و توسعه حرکت میکند و روز به روز سرعت می گیرد.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه شهرستان آماده جهش است و توسعه  در زمینه های مختلف نشان دهنده این موضوع است افزود: در بخش گردشگری، افتتاح هتل سه ستاره علمدار را در هفته جاری داشتیم كه يكي ديگر از قطعات پازل گردشگري را كامل مي كند. وی ادامه داد:

در حوزه سلامت، ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر (عج) به اتمام رسيده، در بحث جوار معدنی،  کارخانه گندله سازی در شهرک صنعتی آماده افتتاح است و در حوزه حمل و نقل، دوخطه کردن راه آهن با اعتبار ۲۸۶ میلیارد تومان، تكميل بزرگراه بافق – یزد، تكميل محور بافق_نوق، شروع دو بانده شدن جاده بافق _ بهاباد و اجراي محور بافق – خرانق  در حال انجام است كه همه اينها باعث ايجاد رونق مي شود.

فرماندار بافق گفت: در حوزه اداری، ساخت مرکز فنی و حرفه ای خواهران را شروع کرده ايم تا مهارت های مختلفی را به کارآموزان آموزش دهد و در بخش کشاورزی نیز فعالیت هایی داشته و اقداماتی انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه نبود گاز در شهر بافق مشکلاتی را به همراه داشت، افزود: این مشکل هم اکنون مرتفع شده و گاز به روستاهاي حاشيه شهر بافق نیز راه یافته است.

فرماندار بافق ادامه داد: شهر بافق به سمت شهری آباد و توسعه یافته در استان یزد و کشور در حال حرکت است و فرصت های خوبی در حوزه نیروي انسانی داریم که با استفاده از این فرصتها روز به روز پیشرفت بافق گسترش می یابد.

زاده رحمانی با اشاره به شروع بکار اولین کارخانه گندله سازی و تولید آزمایشی آن در شهرک صنعتی گفت: قرار است این کارخانه به زودي افتتاح شود و تزریق گاز به مجتمع آهن و فولاد نیز ۸ میلیارد تومان هزينه در بر داشته است.

فرماندار بافق با اشاره به در حال اجرا بودن خط دوم فیبر نوری، خاطرنشان کرد:  شهرستان بافق  براي فعاليت در  بخشهای مختلف، ظرفیت دارد و اگر کسی برای کسب و کار بخواهد فعالیتی داشته باشد از آن استقبال می کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده