رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
  • کد خبر : ۲۷۶۱۱
  • چاپ خبر : مسئول و قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در بافق معرفی شدند

مسئول و قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در بافق معرفی شدند

طی حکمی از سوی رئیس دبیر شورای هماهنگی حامیان مردمی  دولت مردم محمدباقر قالیباف در استان یزد ، رئیس ( محسن بابائیان) و نایب رئیس (مهدی قاسم زاده) این نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بافق  معرفی شدند . به گزارش آفتاب بافق؛  در حکم منصور دشتی  خطاب به آقای محسن بابائیان بافقی   آمده […]

طی حکمی از سوی رئیس دبیر شورای هماهنگی حامیان مردمی  دولت مردم محمدباقر قالیباف در استان یزد ، رئیس ( محسن بابائیان) و نایب رئیس (مهدی قاسم زاده) این نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بافق  معرفی شدند .

به گزارش آفتاب بافق؛  در حکم منصور دشتی  خطاب به آقای محسن بابائیان بافقی   آمده است: نظر به حسن سابقه و مقبولیت جنابعالی و به منظور هم افزایی نیروهای انقلاب اسلامی و بهره مندی از سوابق و توانمندی های شخصیت های تاثیر گذار و ولایتمداری و ارزشی به عنوان رئیس ستاد حامیان دولت مردم دکتر قالیباف در بافق منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می رود همکاری و هم اندیشی جنابعالی با نیروهای ولایی و انقلابی و همچنین مدیریت ستاد، زمینه ساز وفاق و انسجام  نیروهای وفادار و معتقد به نظام اسلامی بوده و در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری معظم انقلاب در 29 اردیبهشت ماه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیش از پیش نقش آفرین باشید.

لازم بذکر است مهدی قاسم زاده نیز طی حکمی به عنوان  قائم مقام رئیس  ستاد مردمی قالیباف در بافق انتخاب شده است.

محسن بابائیان رئیس ستاد حامیان دولت مردم دکتر قالیباف در بافق گفت: ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان های بافق  زیر نظر ستاد استانی با شعار مدیریت جهادی و دولت مردم فعالیت خود را آغاز کرده است .

لازم بذکر است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود .

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده