رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
  • کد خبر : ۲۷۶۳۰
  • چاپ خبر : فرماندار بافق میزبان جانبازان دفاع مقدس

فرماندار بافق میزبان جانبازان دفاع مقدس

  جانبازان بافقی بمناسبت روز جانباز در هتل سنتی تیتو میهمان زاده رحمانی فرماندار بافق بودند. به گزارش آفتاب بافق؛ امشب فرماندار بافق میزبان بیش از 140 جانباز شهرستان بافق در هتل سنتی باغ تیتو بود. مراسم پاسداشت روز جانباز با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، شهردار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار و جمعی […]

 

جانبازان بافقی بمناسبت روز جانباز در هتل سنتی تیتو میهمان زاده رحمانی فرماندار بافق بودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ امشب فرماندار بافق میزبان بیش از 140 جانباز شهرستان بافق در هتل سنتی باغ تیتو بود.

مراسم پاسداشت روز جانباز با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، شهردار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار و جمعی از آزادگان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بافق  در این آئین گفت: در دوران دفاع مقدس، همه قدرت های دنیا با همه توان آمده بودند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما فداکاری رزمندگان مانع از تحقق این توطئه خطرناک شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی  با تبریک سالروز میلاد قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز افزود: قشرهای مختلف جامعه باید مقام و منزلت جانبازان و ایثارگران را گرامی بدارند و قدرشناس زحمات سخت و طاقت فرسای این سربازان مخلص وطن باشند.

وی ادامه داد: جانبازان با تکیه بر بصیرت و وفاداری توانستند راه حضرت ابالفضل (ع) را به درستی ادامه دهند و در تاریخ ماندگار شوند.

درادامه فرماندار بافق که خود میزبان جانبازان بود گفت: جانبازان افتخارآفرینان جامعه هستند و حضرت عباس (ع) الگوی بی بدیل آنها در زندگانی است.

زاده رحمانی  افزود: خانواده های جانبازان و ایثارگران در همراهی با آنها نقش مهمی را ایفا می کنند و سهم بزرگی در تحمل آلام و مشکلات جانبازان دارند.

در این مراسم تعدادی از جانبازان به بیان خاطرات خود پرداختند.

لازم بذکر است شهرستان بافق داداری 490 جانباز دفاع مقدس می باشد.

 

 

عکس: mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده