رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر : ۲۷۹۰۰
  • چاپ خبر : وزیر آموزش و پرورش به وضعیت معلمان حمایتی رسیدگی کند
صباغیان در تذکری مطرح کرد؛

وزیر آموزش و پرورش به وضعیت معلمان حمایتی رسیدگی کند

نماینده مردم بافق در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت معلمان حمایتی شد که بعضی از آنها در طول شش ماه گذشته حقوق دریافت نکرده اند. به گزارش  آفتاب بافق؛  محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: […]

نماینده مردم بافق در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت معلمان حمایتی شد که بعضی از آنها در طول شش ماه گذشته حقوق دریافت نکرده اند.

به گزارش  آفتاب بافق؛  محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایطی حقوق معلمان حمایتی از آبان ماه گذشته پرداخت نشده است که آنها تنها ماهانه 400 تا  600 هزار تومان حقوق می گرفتند که با این پول حتی نمی توان هزینه های جانبی را نیز تامین کرد و در این شرایط 6 ماه است که حقوق به آنها داده نشده است.

وی افزود: کسی که قرار است معلمی کند چطور می تواند بدون دریافت پول و با داشتن دغدغه معیشت رسالت معلمی خود را بهترین شکل ایفا کند. آنها مجبورند به شغل دومی همچون رانندگی آژانس و فروشندگی روی آورند که این در شان نظام تعلیم و تربیت ما نیست. احساس می شود دستی پشت قضیه است تا فرزندان ما به درستی تعلیم و تربیت نشود. درخواست بنده توجه ویژه وزیر به این مقوله است.

 در تذکری دیگر به وزیر صنعت گفت: در یکی از شهرهای حوزه انتخابیه 5 سال است که بخش خصوصی معطل و به واقع فولاد این شهر تعطیل شده است، جای این سوال باقی است که به راستی این مافیای فولاد تا کجا می خواهد پیش رود. واقعا دستی در کار است و بیکاری در منطقه بیداد می کند اما هیچ اقدامی صورت نمی گیرد از رئیس جمهور و وزیر صنعت درخواست رسیدگی داریم.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده