رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
  • کد خبر : ۲۷۹۱۶
  • چاپ خبر : برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در مبارکه بافق

برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در مبارکه بافق

  به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسم جشنی با حضور گروه هنری آرین و اقشار مختلف مردمی در روستای مبارکه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، مراسم جشنی با حضور گروه هنری آرین و با اجرای توانمند مجری […]

 

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسم جشنی با حضور گروه هنری آرین و اقشار مختلف مردمی در روستای مبارکه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، مراسم جشنی با حضور گروه هنری آرین و با اجرای توانمند مجری خوب شهرستان “فاطمه تقی زاده” در روستای مبارکه بافق برگزار شد.

در این مراسم گروه کودک قاصدک، اجرای زنده گروه موزیک آراس و خوانندگی کمال فتحی، طنز شومن، طنز پردازی حامد زمانزاده و حسین میرطبایی(آبی بی)، طنز کریم سیاه هر کدام برنامه های خود را به اجرا گذاشتند و شبی خاطره انگیز را با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بافق در اذهان تداعی کردند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، از همکاری محسن حیدری دهیار روستای مبارکه، خانواده خواجه مبارکه، جوانان هیئت علی اکبر(ع)، سرپرستی آهنشهر و دیگر عزیزان که در برگزاری جشن همت نمودند تقدیر وتشکر شد.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده