رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر : ۲۷۹۶۴
  • چاپ خبر : تقدیر رئیس جامعه معلولین بافق از بانک سپه

تقدیر رئیس جامعه معلولین بافق از بانک سپه

رئیس جامعه معلولان بافق از همکاری بانک سپه شعبه بافق در زمینه مناسب سازی درب ورودی جهت سهولت حضور معلولان و سالمندان و استفاده از خدمات بانکی تقدیر کرد. به گزارش آفتاب بافق، رئیس جامعه معلولین شهرستان بافق با حضور در بانک سپه شعبه بافق، ضمن خسته نباشید خدمت مسئول و کارمندان آن شعبه به […]

رئیس جامعه معلولان بافق از همکاری بانک سپه شعبه بافق در زمینه مناسب سازی درب ورودی جهت سهولت حضور معلولان و سالمندان و استفاده از خدمات بانکی تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب بافق، رئیس جامعه معلولین شهرستان بافق با حضور در بانک سپه شعبه بافق، ضمن خسته نباشید خدمت مسئول و کارمندان آن شعبه به پاس همکاری بسیار خوب بانک در زمینه مناسب سازی درب ورودی جهت سهولت حضور معلولین و سالمندان و استفاده از خدمات بانکی تقدیر به عمل آورد.

این مقام مسئول گفت:جادارد از بانک سپه که با نصب بالابر در ورودی شعبه خود این امکان را برای افراد آسیب پذیر جامعه فراهم نموده است کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم و امیدوارم این کار پسندیده الگویی برای دیگر ارگان ها و ادارات شود تا در آینده ای نه چندان دور دارای شهری بدون مانع و مناسب سازی شده برای حضور راحت تر این افراد در جامعه  باشیم.

شایان ذکر است، یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی افراد دارای معلول و همچنین بسیاری دیگر از اقشار جامعه همچون سالمندان، وجود شهری بدون مانع و مناسب سازی شده است تا این افراد همچون دیگر اقشار جامعه بتوانند به راحتی در شهر تردد نموده و از خدمات شهری و ادارات استفاده نمایند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده