رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
  • کد خبر : ۲۸۵۴۲
  • چاپ خبر : تبريك امام جمعه و فرماندار بافق برای پيروزي دكتر حسن  روحاني در انتخابات رياست جمهوري

تبريك امام جمعه و فرماندار بافق برای پيروزي دكتر حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمين سليماني و مهندس زاده رحماني امام جمعه و فرماندار بافق طي پيامي، پيروزي حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني را در انتخابات رياست جمهوري تبريك گفتند. ايشان در قسمتي از اين پيام آورده اند: “الحمدالله، جناب عالي از سرمايه هاي بزرگ نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و سابقه […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمين سليماني و مهندس زاده رحماني امام جمعه و فرماندار بافق طي پيامي، پيروزي حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني را در انتخابات رياست جمهوري تبريك گفتند.

ايشان در قسمتي از اين پيام آورده اند:

“الحمدالله، جناب عالي از سرمايه هاي بزرگ نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و سابقه مبارزاتي شما در قبل و بعد از انقلاب اسلامي و خدمت در مناصب مختلف حكومتي، مؤيد اين مطلب مي باشد. اينجانبان ضمن تشكر و سپاسگزاري از خدمات انجام شده در دولت يازدهم، اميدواريم با انتخاب بجا و شايسته جناب عالي به عنوان رئيس دولت دوازدهم، شاهد افزايش خدمت رساني و رسيدگي بيشتر به اين شهرستان در فصل جديد باشيم”.

آفتاب يزد خاطر نشان مي سازد كه همچنين امام جمعه و فرماندار بافق طي تماس هاي تلفني و يا با ارسال مكاتبه به تعدادي از دولتمردان و كارگزاران عاليرتبه كشوري، پيروزي دكتر حسن روحاني را در انتخابات اخير رياست جمهوري تبريك گفته اند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده