رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
  • کد خبر : ۲۹۲۲۵
  • چاپ خبر : تعویض فیلتر دستگاه های آب شیرین کن سطح شهر توسط آبفای بافق

تعویض فیلتر دستگاه های آب شیرین کن سطح شهر توسط آبفای بافق

مدیر آبفای شهرستان بافق از تعویض تمامی فیلترهای سطح شهر بافق خبرداد. حسین طالعی در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، مبنی بر درخواست شهروندان بافقی برای تعویض بموقع فیلتر دستگاه های آب شیرین کن در سطح شهر، اظهار کرد: دستگاه های آب شیرین کن، با نظارت افراد مجرب دو هفته گذشته تمامی فیلترها و ممبران(فیلترهای […]

مدیر آبفای شهرستان بافق از تعویض تمامی فیلترهای سطح شهر بافق خبرداد.

حسین طالعی در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، مبنی بر درخواست شهروندان بافقی برای تعویض بموقع فیلتر دستگاه های آب شیرین کن در سطح شهر، اظهار کرد: دستگاه های آب شیرین کن، با نظارت افراد مجرب دو هفته گذشته تمامی فیلترها و ممبران(فیلترهای بزرگ) آن تعویض شده است.

حسین طالعی درمورد اعتبار تخصیص یافته اظهار داشت:  نظر به اینکه در چهار نقطه از شهر ایستگاه آب شیرین کن وجود دارد مبلغ  400میلیون ریال  جهت تعویض فیلترها و ممبران مورد نیاز می باشد  که از این میزان برای هر ایستگاه  100 میلیون ریال اختصاص داده شده است

وی تفاوت فصول و میزان مصرف آب شیرین را دلیل بر تعویض فیلتر دستگاه های آب شیرین کن دانست و افزود: میزان استفاده از آب شیرین در فصل تابستان به مراتب بیشتر  از فصل زمستان است.

وی از شهروندان بافقی تقاضای صرفه جویی در مصرف آب و دقت در استفاده از آب شیرین کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن 32423022آبفای بافق اطلاع دهند.

طالعی در پایان یادآور شد: در هفته گذشته تمامی دستگاهها مورد بازرسی و اقداماتی از قبیل شستشو، تعویض فیلتر و……. صورت گرفته است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده