رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳
  • کد خبر : ۲۹۲۵۷
  • چاپ خبر : ارائه خدمات ضروری دیابت در کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر  (عج) بافق

ارائه خدمات ضروری دیابت در کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر  (عج) بافق

مسئول کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر  (عج) بافق گفت: خدمات ضروری دیابت در کلینیک بیمارستان ولیعصر  (عج) ارائه می شود . به گزارشآفتاب بافق؛ معصومه خادمزاده با بیان اینکه کلینیک دیابت به موسسه‌ای اطلاق می‌شود که خدمات مورد نیاز بیماران دیابتی (شامل پیشگیری، مراقبت و توان‌بخشی) را به آنها ارائه می دهد اظهار داشت: این کلینیک […]

مسئول کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر  (عج) بافق گفت: خدمات ضروری دیابت در کلینیک بیمارستان ولیعصر  (عج) ارائه می شود .

به گزارشآفتاب بافق؛ معصومه خادمزاده با بیان اینکه کلینیک دیابت به موسسه‌ای اطلاق می‌شود که خدمات مورد نیاز بیماران دیابتی (شامل پیشگیری، مراقبت و توان‌بخشی) را به آنها ارائه می دهد اظهار داشت: این کلینیک با هدف کنترل و مراقبت مستمر از بیماران و افراد در معرض خطر ابتلا به دیابت و آموزش و پیشگیری از دیابت تاسیس شده باشد.

وی افزود: بسیاری از بیماری‌های کلیوی، قلبی عروقی، چشمی و حتی اعصاب و روان ارتباط مستقیمی با بیماری دیابت دارند و به همین دلیل، بیماران دیابتی همواره باید توسط متخصصان این رشته‌ها مورد معاینه قرار گیرند.

مسئول کلینیک دیابت بیمارستان ولیعصر  (عج) ادامه داد: هیچ نیازی نیست که بیماران از سوی پزشک خود به همه این پزشکان ارجاع داده شوند تا وضعیت‌شان مورد بررسی قرار گیرد؛ بلکه در کلینیک‌ دیابت، همه این متخصصان در کنار هم حضور دارند و در هر چکاپ دوره‌ای، وضعیت سلامت بیمار را مورد ارزیابی قرار ‌می‌دهند و از نظر سلامت به‌ طور کامل مورد ارزیابی قرار‌ می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پزشکی مربوطه اعم از تجویز دارو، آموزش روش زندگی عادی با دیابت، چگونگی رژیم غذایی، میزان فعالیت بدنی و… در مورد بیمار لحاظ‌ می‌شود تصریح کرد:  فرد موظف است که در دوره‌های منظم به کلینیک مراجعه کند و برحسب نیاز از خدمات مشاوره‌ای متخصصان قلب و عروق، چشم، کلیه، اعصاب، داخلی، تغذیه، روانپزشکی و… بهره بگیرد و با اینکه دیابت درمان قطعی ندارد.

خادمزاده خاطر نشان کرد: تنها با رعایت نکات لازم می‌توان بیماری را کنترل و از پیشرفت آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه این کلینیک‌ با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیماران خود را نسبت به بیماری خود آگاهتر ‌می‌کند عنوان کرد:در این کلینیک آخرین روش‌های درمانی و کنترل دیابت و بیماری‌های وابسته را به بیماران آموزش داده می شود. ‌

مسئول کلینیک بیمارستان ولیعصر  (عج) همچنین افزود: واحد دیابت بیمارستان ولیعصر(عج) ازتاریخ 4 آبان 95 آماده خدمت رسانی همشهریان عزیز است و تاکنون با شناسایی 71 بیمار به آموزش و درمان بیماران پرداخته است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده