رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
  • کد خبر : ۲۹۸۴۵
  • چاپ خبر : منافع مجتمع هاي معدني براي صاحبان و بهره برداران آنها و مشكلات و دردسرهايشان براي بافق
فرماندار بافق:

منافع مجتمع هاي معدني براي صاحبان و بهره برداران آنها و مشكلات و دردسرهايشان براي بافق

زاده رحمانی ازحوادث رخ داده در معدن کوشک اظهار ناراحتی و درگذشت کارگرمعدن کوشک را تسلیت گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ در پی ارسال پیامهایي از سوی مخاطبین سایت آفتاب بافق، مبنی بر عدم توجه مسئولان معدن کوشک به پرسنل زحمت کش این مجموعه، افزایش ساعت کار و فوت کارگر این مجموعه، خواستار پگیری از […]

زاده رحمانی ازحوادث رخ داده در معدن کوشک اظهار ناراحتی و درگذشت کارگرمعدن کوشک را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی ارسال پیامهایي از سوی مخاطبین سایت آفتاب بافق، مبنی بر عدم توجه مسئولان معدن کوشک به پرسنل زحمت کش این مجموعه، افزایش ساعت کار و فوت کارگر این مجموعه، خواستار پگیری از جانب فرماندار بافق شدند.

طی تماسی با فرماندار بافق؛ وی اظهار داشت مجدانه پیگیر این موضوع بوده و هستيم و ضمن صحبت تلفني با رئيس محترم هيئت مديره اين مجموعه، مدیرعامل آن نيز جهت توضیح و اقدامات لازم به كميسيون كارگري فرا خوانده شده است.

 زاده رحماني ادامه داد در حال حاضر سود اين مجتمع هاي معدني برای مديران و بهره برداران آن است و مشكلات و پيامدهاي ناشي از تنش هاي آن براي شهرستان بافق كه اميدواريم در آينده نزديك شاهد توسعه سرمايه گذاري، ايجاد صنايع جوارمعدني  و افزايش نقش آنها در توسعه و آباداني شهر باشيم گر چه الآن هم بايد در نظر داشته باشيم كه حدود ٤٠٠ خانوار در اين مجتمع معدني امرار معاش مي كنند.

 فرماندار بافق در خصوص پيامك يكي از مخاطبين در خصوص اينكه چرا ٨٠ درصد شاغلين اين معدن بهابادي هستند و فقط حدود ٢٠ درصد آن اهل بافق و روستاهاي اطراف هستند، گفت: اگر چه اولويت استخدام بايد با نيروهاي بومي شهرستان باشد ولي ما بايد حامي كارگر باشيم تفاوتي ندارد كه اين كارگر، بافقي است يا بهابادي يا اهل هر نقطه ديگر ايران.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده