رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : ۲۹۸۵۸
  • چاپ خبر : مهمترین مشکل جامعه کارگری بافق نداشتن تشکل های صنفی است
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی؛

مهمترین مشکل جامعه کارگری بافق نداشتن تشکل های صنفی است

صباغیان: به شدت پیگیر مشکلات کارگران معدن کوشک و جامعه کارگری هستیم. به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه نشست مسئولان شهرستان پیرامون طرح توسعه مسجد جامع؛ خبرنگاران نظر نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی  در مورد اتفاقات چند روز گذشته معدن کوشک را جویا شدند  که صباغیان اظهار داشت: در ابتداء فوت کارگر معدن […]

صباغیان: به شدت پیگیر مشکلات کارگران معدن کوشک و جامعه کارگری هستیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه نشست مسئولان شهرستان پیرامون طرح توسعه مسجد جامع؛ خبرنگاران نظر نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی  در مورد اتفاقات چند روز گذشته معدن کوشک را جویا شدند  که صباغیان اظهار داشت: در ابتداء فوت کارگر معدن کوشک را به خانواده این عزیز از دست رفته و کارگران زحمتکش معدن کوشک و جامعه کارگری بافق تسلیت عرض می کنم و باور کنید پس از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم و به شدت پیگیر موضوع می باشم.

وی گفت: مشکلات کلان کارگری را در حال پیگیری هستیم در مورد خواسته های کارگران بخصوص درمورد عزیزان زحمتکش معدن کوشک در موضوع حق اولاد، ساعات کاری ، طرح طبقه بندی، عدم هماهنگی در اضافه شدن زمان انجام کار، شورای کارگری و…… پیگیرهستیم که بتوانیم مشکلات  آنان  را حل و فصل نماییم.

نماینده مردم بافق یادآور شد: مهمترین مشکل جامعه کارگری نداشتن تشکل های صنفی است و که باعث تضییع شدن حق کارگر می باشد.

وی گفت: خواسته های کارگران معدن کوشک  توسط فرماندار محترم بافق صورتجلسه شده و وی پیگیر موضوع می باشند. رعب و وحشتی بین کارگران ایجاد شده است که صادقانه اظهار می کنم بنده، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهر  همه پشتیبان قشر کارگری هستیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده