رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
  • کد خبر : ۳۰۰۰۵
  • چاپ خبر : آخرین فرصت وداع با لحظه‌های ناب بندگی+ تصاویر
«سبحانک یا لا اله الا انت...»

آخرین فرصت وداع با لحظه‌های ناب بندگی+ تصاویر

این ایام آخرین فرصت وداع با لحظه‌های ناب بندگی است؛ لحظه‌هایی که قلب آدمی را صیقل می‌دهد. به گزارش آفتاب بافق؛ شب‌های قدر آغازی برای سفر به درون خود و مقدمه معرفت برای رسیدن به بینش صحیح در مسیر زندگی است؛ هر لحظه از این شب‌ها قلب آدمی را  صیقل می‌بخشد. شب قدر فرصتی برای […]

این ایام آخرین فرصت وداع با لحظه‌های ناب بندگی است؛ لحظه‌هایی که قلب آدمی را صیقل می‌دهد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شب‌های قدر آغازی برای سفر به درون خود و مقدمه معرفت برای رسیدن به بینش صحیح در مسیر زندگی است؛ هر لحظه از این شب‌ها قلب آدمی را  صیقل می‌بخشد.

شب قدر فرصتی برای قدر شماری لطف و عنایت معبود، درد و دل و سردادن ندای «خلصنا من النار یا رب» بوده، نداهایی که تضمین‌کننده دور شدن آتش دوزخ از مخلوق و توجه ویژه به خالق است.

طعم بنده‌نوازی را تنها فقیرانی در می‌یابند که دل به آیه‌های قرآن و کلام الهی سپرده و ندای درونی «سبحانک یا لا‌ اله‌ الا انت…» را در شب‌های قدر زیر لب زمزمه می‌کنند.

خوش به حال آن قلب‌هایی که با زمزمه‌های ناب بندگی شب‌های احیا، تقدیر و سرنوشت را به معبود سپرده و ارزش‌های برتر را توشه سفر یک سال زندگی خود کرده‌‌اند؛ اما کاش می‌شد قلب‌های غبارگرفته لذت این ارزش‌ها را حس می‌کرد.

مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در شهرستان بافق مانند جای جای میهن عزیزمان برگزار شد.  تصاویری زیر گوشه ای ناب از مراسم احیاء در مسجد جامع بافق با حضور امام جمعه شهرستان بافق و از مراسم گلزار شهدای گمنام می باشد..

باشد که در این ایام پر خیر بابرکت ما را از دعا خیر خود بی بهره نگذارید………..

عکس: بهنام بابائیان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده